AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:59 Skrevet fredag kl 15:59 Kongen skal ligge i sarkofag, men ligger han der i kisten? Anonymkode: 3f870...b7f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:45 Skrevet fredag kl 19:45 LGLG skrev (3 timer siden): Ja, kisten legges i sarkofagen. Kong Olav ligger også i en av de. Betyr det at de blir balsamert? Anonymkode: e381c...677 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 Skrevet fredag kl 19:51 Jeg har tenkt litt fremover. Hva om dronning Mette Marit dør av sykdommen sin. Så blir hun lagt i sarkofag. Og så gifter kongen seg på nytt. Da blir der trangt i boksen... Anonymkode: 40f1f...019 0 Siter
knas Skrevet lørdag kl 10:50 Skrevet lørdag kl 10:50 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har tenkt litt fremover. Hva om dronning Mette Marit dør av sykdommen sin. Så blir hun lagt i sarkofag. Og så gifter kongen seg på nytt. Da blir der trangt i boksen... Anonymkode: 40f1f...019 🤔 1 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:47 Skrevet lørdag kl 14:47 Jeg har sett sarkofagen til Olav og de andre, de ligger på Akershus festning. Tok en guidet tur der. For mange år siden. Anonymkode: ac62c...606 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.