AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:48 Skrevet fredag kl 16:48 Jeg fikk et gavkort på 1500 kr. da jeg sluttet å jobbe og ble pensjonist. Jeg har lyst å kjøpe noe spesielt, men er lite glad i ting som bare står der og samler støv. Tenker muligens på smykke, men da noe som er spesielt. Gjerne håndlaget og ikke nødvendigvis av gull eller sølv. Anonymkode: a3111...30b 0 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 16:58 Skrevet fredag kl 16:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk et gavkort på 1500 kr. da jeg sluttet å jobbe og ble pensjonist. Jeg har lyst å kjøpe noe spesielt, men er lite glad i ting som bare står der og samler støv. Tenker muligens på smykke, men da noe som er spesielt. Gjerne håndlaget og ikke nødvendigvis av gull eller sølv. Anonymkode: a3111...30b Smykker er fint🙂de kan lages forskjellig med steiner og krystaller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:59 Skrevet fredag kl 16:59 Men hva spør du om? Er dte tips til hva du kan kjøpe? Tips til smykke? Eller tips til butikker? Du skriver heller ikke hvor du har gavekortet fra så det er vanskelig å svare deg? Anonymkode: e8470...185 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:43 Skrevet fredag kl 17:43 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men hva spør du om? Er dte tips til hva du kan kjøpe? Tips til smykke? Eller tips til butikker? Du skriver heller ikke hvor du har gavekortet fra så det er vanskelig å svare deg? Anonymkode: e8470...185 Tips, ja. Gavekortet kan brukes i 4000 butikker på ca. 70 kjøpesentre og alle Thon hotels i Norge. Anonymkode: a3111...30b 0 Siter
Ekstra Skrevet fredag kl 17:53 Skrevet fredag kl 17:53 Jeg synes Saga-smykkene er fine, f.eks. https://frisenberg.no/butikk/smykker/ringer/ovrige-ringer/saga-solv-ring-slange/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:00 Skrevet fredag kl 18:00 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tips, ja. Gavekortet kan brukes i 4000 butikker på ca. 70 kjøpesentre og alle Thon hotels i Norge. Anonymkode: a3111...30b Ok. Det hjalp litt Jeg synes Embla sine smykker/armbånd og diverse er veldig fine. https://diamanthuset.no/search?options[prefix]=last&page=2&q=embla Anonymkode: e8470...185 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.