Gå til innhold

Tar inn andres energier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har det samme? Jeg kan kjenne depresjon om jeg er med sinnsbestemte folk, altså folk som ikke har det greit. Jeg var BPA for en voksen person og måtte sltte. Jeg hentet inn for mye av vedkommendes energi og fikk hjertebank og rar i brystet. Ikke hatt det siden og tatt helsesjekk, så er ikke noe i veien med den. 

Kan kjenne på tungsinnet følelse også om jeg er med folk som lider av deprsesjon. 

Noen som kan råde meg til noe? Jeg er veldig sensitiv og åpen. Lurer på om jeg har synske evner da jeg mange ganger vet ting og det stemmer. 

🫣🫣

Anonymkode: 99e2c...d2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Noe som har det samme? Jeg kan kjenne depresjon om jeg er med sinnsbestemte folk, altså folk som ikke har det greit. Jeg var BPA for en voksen person og måtte sltte. Jeg hentet inn for mye av vedkommendes energi og fikk hjertebank og rar i brystet. Ikke hatt det siden og tatt helsesjekk, så er ikke noe i veien med den. 

Kan kjenne på tungsinnet følelse også om jeg er med folk som lider av deprsesjon. 

Noen som kan råde meg til noe? Jeg er veldig sensitiv og åpen. Lurer på om jeg har synske evner da jeg mange ganger vet ting og det stemmer. 

🫣🫣

Du trenger å øve deg på å stenge av. Det er slitsomt å ta inn andres energier I tide og utide. Av og til kan det jo være nyttig. Men ikke hele tiden. Øv deg på å være streng og steng igjen.

Anonymkode: c4973...7cd

Skrevet

Det skyldes ofte feil med jordinga. Sørg for at du er godt jordet. 

Anonymkode: ad91d...6ba

Skrevet

Jeg og tar inn andres energi, det er joring ja og be om hjelp fra hjelperne dine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du trenger å øve deg på å stenge av. Det er slitsomt å ta inn andres energier I tide og utide. Av og til kan det jo være nyttig. Men ikke hele tiden. Øv deg på å være streng og steng igjen.

Okei, takk 🥰 trodde jeg skulle få mye useriøst her. 

Men hva er det med at jeg ikke jorder meg? De fleste jorder jo ikke. Vil det si at jeg er veldig mottakelig? Har opplevd åndeverden helt fra jeg var liten. 

Vet også alltid når det går den gale veien, jeg vet det på forhånd. Kan ense ting før det skjer...😌

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lurer på om jeg har synske evner da jeg mange ganger vet ting og det stemmer. 

Har du noen eksempler?

Skrevet
psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Har du noen eksempler?

Flere eksempler. Det første som dukker opp er når ei nær venninne er skuffet over meg, det viser seg i senere tid, kan bare være små ting. Også to ganger har det oppstått at denne samme venninnen kommer kjørende forbi meg og det skjer rett etter jeg tenkte på det, på et helt tilfeldig tidspunkt. Jeg visste det bare. 

Så traff jeg ei gammel klassevenninne fra vidergående, da var vi nok rundt 26-27år - 10 år siden jeg hadde sett henne. Hun var på vidergående bestevenn med ei som idag ikke lever. Ett av de første spm mine til henne var om hun levde. Hun sa nei, hun hadde tatt livet sitt for 2-3år siden. Jeg «visste» jo det også, uten at noen hadde fortalt meg dette. 

Noen har også sagt til meg at det er freaky å være rundt meg fordi jeg er så dyp. Og vet hva de tenker og føler. 

Hvorfor er jeg slik? Litt forstyrrende, blir mye tanker og blir fort sliten i store sosiale sammenhenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Okei, takk 🥰 trodde jeg skulle få mye useriøst her. 

Men hva er det med at jeg ikke jorder meg? De fleste jorder jo ikke. Vil det si at jeg er veldig mottakelig? Har opplevd åndeverden helt fra jeg var liten. 

Vet også alltid når det går den gale veien, jeg vet det på forhånd. Kan ense ting før det skjer...😌

Ikke uvanlig å ha det slik som deg I det hele tatt. Ja, du er mottakelig. Da må du jorde deg. Men du kan også gjøre øvelser hvor du stenger av for andre.  Feks se for deg at det er en fysisk kontakt mellom deg og de andre og at du fysisk drar disse førerne til deg. Du bør før du går inn i et rom med mange mennesker gjør ganske klart for deg selv at nå lukker jeg igjen for alle mennesker jeg ikke er spesielt interessert i. Eller alle mennesker inkludert venner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Flere eksempler. Det første som dukker opp er når ei nær venninne er skuffet over meg, det viser seg i senere tid, kan bare være små ting. Også to ganger har det oppstått at denne samme venninnen kommer kjørende forbi meg og det skjer rett etter jeg tenkte på det, på et helt tilfeldig tidspunkt. Jeg visste det bare. 

Så traff jeg ei gammel klassevenninne fra vidergående, da var vi nok rundt 26-27år - 10 år siden jeg hadde sett henne. Hun var på vidergående bestevenn med ei som idag ikke lever. Ett av de første spm mine til henne var om hun levde. Hun sa nei, hun hadde tatt livet sitt for 2-3år siden. Jeg «visste» jo det også, uten at noen hadde fortalt meg dette.

Det du beskriver her kan ha helt andre forklaringer enn at du er synsk.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Noen har også sagt til meg at det er freaky å være rundt meg fordi jeg er så dyp. Og vet hva de tenker og føler. 

Det er deres opplevelse, det betyr ikke at du er tankeleser. Også dette kan ha helt rasjonelle forklaringer.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor er jeg slik? Litt forstyrrende, blir mye tanker og blir fort sliten i store sosiale sammenhenger. 

Du er slik av den enkle grunn at mennesker er forskjellige, det er ingenting å henge seg opp i. Det kan være mange ulike årsaker til at man opplever å bli sliten i sosiale sammenhenger, inkludert eksterne faktorer. Den eneste måten å finne ut av hvorfor er å gå vitenskapelig til verks: undersøke alle sider av saksforholdet og så bruke elimineringsmetoden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sånn har jeg det også, vet ofte ting før jeg får vite det, men det betyr ikke at jeg er synsk. 🙂

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Sånn har jeg det også, vet ofte ting før jeg får vite det, men det betyr ikke at jeg er synsk. 🙂

Hvordan vet du at du ikke er det? Mulig du kan jobbe med drt. Ligger tydelig latent. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke uvanlig å ha det slik som deg I det hele tatt. Ja, du er mottakelig. Da må du jorde deg. Men du kan også gjøre øvelser hvor du stenger av for andre.  Feks se for deg at det er en fysisk kontakt mellom deg og de andre og at du fysisk drar disse førerne til deg. Du bør før du går inn i et rom med mange mennesker gjør ganske klart for deg selv at nå lukker jeg igjen for alle mennesker jeg ikke er spesielt interessert i. Eller alle mennesker inkludert venner.

Like vanlig som uvanlig vil jeg si. 3 av mine venninner sier de aldri har det slik. 2 andre jeg kjenner er litt som meg igjen, så ikke alle har denne "gaven" her nei ☺️

Ja jeg skal prøve å jorde me, har du tips til hvordan? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...