Fru2020 Skrevet lørdag kl 15:50 Skrevet lørdag kl 15:50 Jeg er nysgjerrig. Både på hva som faktisk er deres beste kvaliteter og på om dere klarer å svare. Det er vanskelig for mange å si positive ting om seg selv. Jeg er god på å få folk til å le, til å bygge relasjoner. Og så har jeg en ro rundt meg som folk som møter meg sier smitter. 1 Siter
Havfruen Skrevet lørdag kl 16:03 Skrevet lørdag kl 16:03 Fru2020 skrev (13 minutter siden): Jeg er nysgjerrig. Både på hva som faktisk er deres beste kvaliteter og på om dere klarer å svare. Det er vanskelig for mange å si positive ting om seg selv. Jeg er god på å få folk til å le, til å bygge relasjoner. Og så har jeg en ro rundt meg som folk som møter meg sier smitter. Jeg strever også veldig med å si positive ting om meg selv. Men jeg at jeg har enormt mye omsorg for andre. Og jeg er snill. 1 Siter
Glitter Skrevet lørdag kl 16:10 Skrevet lørdag kl 16:10 Jeg er snill, kan være artig, er litt rar, og en ganske så åpen person. 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet lørdag kl 16:22 Skrevet lørdag kl 16:22 Jeg er god på å gi folk en realitetssjekk om det skulle være behov for det. 2 Siter
dusken Skrevet lørdag kl 16:35 Skrevet lørdag kl 16:35 (endret) Jeg får på jobb høre at jeg er snill, empatisk, omsorgsfull, blid, positiv, tålmodig, arbeidsom, rolig og løsningsorientert 😅🙈 Jeg er heller ikke en som snakker mye og tar mye plass. Jeg liker ikke å være for «synlig» rundt de jeg omgås. Endret lørdag kl 16:42 av dusken 2 Siter
Vhanja Skrevet lørdag kl 16:46 Skrevet lørdag kl 16:46 Jeg setter pris på min evne til å være intelligent og akademisk, det har hjulpet meg mye i både skole, studier og jobb. Ellers er jeg som regel alltid positiv og i godt humør på jobb - og med folk. Jeg lar ikke evt problemer gå ut over andre. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.