AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Blir forelsket og vil gifte seg? Hva da? Anonymkode: 7bf80...c7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Jeg regner med at begge er så gjennomført oppdratt til sine plikter at det vil ikke skje. Det vil nesten være som å få følelser for et søsken eller familimedlem. Dvs det er så gjennomsyret gjennom hele oppveksten at det skjer bare ikke. Anonymkode: fd675...330 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blir forelsket og vil gifte seg? Hva da? Anonymkode: 7bf80...c7e Da blir det danskeunion v2. 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg regner med at begge er så gjennomført oppdratt til sine plikter at det vil ikke skje. Det vil nesten være som å få følelser for et søsken eller familimedlem. Dvs det er så gjennomsyret gjennom hele oppveksten at det skjer bare ikke. Anonymkode: fd675...330 Mye innavl i europeiske kongehus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september slabbedask skrev (5 minutter siden): Mye innavl i europeiske kongehus. Innlegget mitt hadde ingenting med innavl å gjøre. Anonymkode: fd675...330 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 6. september Skrevet 6. september 5 meninger? Jeg vet Margrethe og Harald var 3 meninger. 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. september Skrevet 6. september Worrisome_plenty skrev (14 minutter siden): 5 meninger? Jeg vet Margrethe og Harald var 3 meninger. Christian og Ingrid Alexandra er firmenninger mener ChatGPT. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Hvis så skulle skje, så ville trolig én av dem si fra seg sin rett til tronen. Men lite trolig at noe slikt vil skje; nettopp fordi begge er tronarvinger. Anonymkode: 2a49c...b86 0 Siter
Musikk Skrevet 6. september Skrevet 6. september (endret) Ingrid Alexandrea var kjæreste med Magnus Heien🙂kanskje de finner tilbake til værende. Endret 6. september av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.