AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:18 Skrevet tirsdag kl 13:18 XbellaX skrev (24 minutter siden): Jeg forstår at du reagerer og tolker det som en ganske så sunn reaksjon. Det kan bli ganske bekmørkt her inne. Jeg synes likevel det er veldig langt mellom de aller tyngste trådene (heldigvis). Jeg tror at det er viktig å huske på hvilket forum du er på. Du er på forum for psykiatri, -dette- er psykiatri. Samtidig kan det være nyttig å minne seg selv på at du ikke har ansvar for andre menneskers liv. Og akkurat det er kanskje det viktigste .. og vanskeligste i slike situasjoner. Synes du det er tungt så ta deg en pause fra akkurat dette forumet, skjerm deg. Du kan også blokkere brukere, enten for en periode eller for lengre tid, det er opp til deg. Takk for at du også forstår. Ja, heldigvis er det langt mellom slike tråder. Jeg vet godt hvilket forum jeg er på. Jeg har også vært suicidal, og er litt bekymret for meg selv også nå. Så dette er litt todelt. Bekymring for suicidale mennesker her inne, og litt bekymret for meg selv. Ja, tror jeg skal skjerme meg selv fra slike tråder. Jeg skal heretter la være å gå inn på tråder som omhandler suicidalitet. Anonymkode: 34dc9...412 2 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 Skrevet tirsdag kl 13:19 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tro meg, jeg har en ganske tung diagnose selv. Det er derfor jeg fant forumet og derfor jeg har blitt hengende her. Det jeg reagerer på er at det er tillatt å si at man kommer til å ta livet sitt innen nærmeste tid. Pluss det nevnt over. Ikke alle er kalde fisker... Anonymkode: 34dc9...412 Jeg regnet jo mef at du hadde diagnoser selv. Jeg synes det er enkelt. Verden er for vanskelig til å tilbringe tid frivillig på en side som gjør at du vil ta livet ditt. Da er faktisk ikke dol stedet for deg nå. Finn deg et annet sted hvor fokus er på noe annet enn sykdom. Jeg er feks med en en gruppe hvor vi har fokus på litteratur og meditasjoner. Anonymkode: ce766...ec5 0 Siter
nachnoo Skrevet tirsdag kl 14:39 Skrevet tirsdag kl 14:39 Generelt er det smart å slutte med det som gir forverret helse. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.