stjernestøv Skrevet tirsdag kl 16:05 Skrevet tirsdag kl 16:05 Har det tungt nå, hjelper vival på sorg eller er det best å være i smerten? Det blir jo lettere etter hvert, bare føler sorgen av min mor og kom igjen når min far døde. Er det normalt? Hun døde jo i april men det er dobbel sorg på en måte, tenker på begge to. Kommer til å ta vival i bisettelsen neste uke, skal lese et dikt så må nesten det. 0 Siter
Vhanja Skrevet tirsdag kl 16:07 Skrevet tirsdag kl 16:07 Sorg er helt naturlig og jeg tror det er best å akseptere det og tillatte seg selv å kjenne på smerten. Vival vil ikke fjerne sorgen, bare undertrykke den så lenge medisinen virker. 0 Siter
XbellaX Skrevet tirsdag kl 16:08 Skrevet tirsdag kl 16:08 stjernestøv skrev (Akkurat nå): Har det tungt nå, hjelper vival på sorg eller er det best å være i smerten? Det blir jo lettere etter hvert, bare føler sorgen av min mor og kom igjen når min far døde. Er det normalt? Hun døde jo i april men det er dobbel sorg på en måte, tenker på begge to. Kommer til å ta vival i bisettelsen neste uke, skal lese et dikt så må nesten det. Du kan ikke medisinere vekk sorg, sorg er vondt. På samme tid så har du en bagasje som gjør at du godt kan ta en behovsmedisin iblant, for de aller verste toppene. Det er så til de grader dobbelt sorg, Stjernestøv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 16:13 Forfatter Skrevet tirsdag kl 16:13 XbellaX skrev (1 minutt siden): Du kan ikke medisinere vekk sorg, sorg er vondt. På samme tid så har du en bagasje som gjør at du godt kan ta en behovsmedisin iblant, for de aller verste toppene. Det er så til de grader dobbelt sorg, Stjernestøv. Nei kan vel ikke det, ja det er vondt. Ja kan ta 1 til 2 om dagen, får gjøre det. Blir litt mer i bisettelsen, sist kunne jeg ta to og en halv. Ja det er sant. 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 16:14 Forfatter Skrevet tirsdag kl 16:14 Vhanja skrev (6 minutter siden): Sorg er helt naturlig og jeg tror det er best å akseptere det og tillatte seg selv å kjenne på smerten. Vival vil ikke fjerne sorgen, bare undertrykke den så lenge medisinen virker. Jo det stemmer vel det. 0 Siter
cilie Skrevet tirsdag kl 18:06 Skrevet tirsdag kl 18:06 stjernestøv skrev (1 time siden): Jo det stemmer vel det. Kondolerer🌺 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke skal kunne ta litt vival når du har det så vondt. Medisinene fins og virker. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet onsdag kl 02:24 Skrevet onsdag kl 02:24 stjernestøv skrev (9 timer siden): Det blir jo lettere etter hvert, bare føler sorgen av min mor og kom igjen når min far døde. Er det normalt? Hun døde jo i april men det er dobbel sorg på en måte, tenker på begge to. Signe minnet - ja, det blir en dobbelt sorg. Tillat deg å sørge. Når det gjelder sorg og måter å sørge på, er det viktig å vite at det ikke er noen måter som er normale eller unormale å sørge på. Noen gråter mye og andre lite/ingenting - Uansett hvordan, er det greit. Sorg er sorg. stjernestøv skrev (9 timer siden): Kommer til å ta vival i bisettelsen neste uke, skal lese et dikt så må nesten det. Så fint at du vil lese et dikt til minne om din far. Om det kommer følelser, under diktlesingen eller ellers, er det helt naturlig. Du har mistet en av dine nærmeste. Jeg håper du har noen som du kan støtte deg på i bisettelsen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 06:01 Forfatter Skrevet onsdag kl 06:01 cilie skrev (11 timer siden): Kondolerer🌺 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke skal kunne ta litt vival når du har det så vondt. Medisinene fins og virker. Takk ❤️ Ja sant, psykiateren har nok forståelse for det. Han er fin sånn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 06:02 Forfatter Skrevet onsdag kl 06:02 Ekstra skrev (11 timer siden): Kondolerer 💚 Takk ❤️ 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 06:02 Forfatter Skrevet onsdag kl 06:02 dusken skrev (11 timer siden): Tenker på deg 🌹 Takk ❤️ 1 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 06:10 Forfatter Skrevet onsdag kl 06:10 Eva Sofie skrev (3 timer siden): Signe minnet - ja, det blir en dobbelt sorg. Tillat deg å sørge. Når det gjelder sorg og måter å sørge på, er det viktig å vite at det ikke er noen måter som er normale eller unormale å sørge på. Noen gråter mye og andre lite/ingenting - Uansett hvordan, er det greit. Sorg er sorg. Så fint at du vil lese et dikt til minne om din far. Om det kommer følelser, under diktlesingen eller ellers, er det helt naturlig. Du har mistet en av dine nærmeste. Jeg håper du har noen som du kan støtte deg på i bisettelsen. Ja det er sant men vil egentlig ikke ha vondt, tror de kjenner min smerte da. Har bare ikke kunnet hjelpe for det, smerten og tårene bare kommer. Ja mange måter å sørge på og må respektere andre som sier de ikke er trist og ikke føler sorg, er bare vondt det og å høre. Ja det kom et dikt til meg om han og, nett som til min mor. Litt ulikt da for de var jo ulike. Ja mannen og ungene er med meg i bisettelsen så det er bra. 1 Siter
frosken Skrevet onsdag kl 09:01 Skrevet onsdag kl 09:01 stjernestøv skrev (16 timer siden): Har det tungt nå, hjelper vival på sorg eller er det best å være i smerten? Det blir jo lettere etter hvert, bare føler sorgen av min mor og kom igjen når min far døde. Er det normalt? Hun døde jo i april men det er dobbel sorg på en måte, tenker på begge to. Kommer til å ta vival i bisettelsen neste uke, skal lese et dikt så må nesten det. Dette er normale sorgreaksjoner. Sorg er smertefullt, men også et tydelig tegn på at man er tilknyttet andre mennesker, noe som er bra. Ta vare på deg selv som best du kan. Du har vist svært mye styrke det siste året, jeg er imponert over hvordan du har stilt opp for dine foreldre❤️ 3 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 10:04 Forfatter Skrevet onsdag kl 10:04 frosken skrev (1 time siden): Dette er normale sorgreaksjoner. Sorg er smertefullt, men også et tydelig tegn på at man er tilknyttet andre mennesker, noe som er bra. Ta vare på deg selv som best du kan. Du har vist svært mye styrke det siste året, jeg er imponert over hvordan du har stilt opp for dine foreldre❤️ Ja er vel noe i det, ja det er smertefullt. Ja det er jo kjærlighet som knytter oss sammen så det er fint. Jo takk, det var godt å kunne være der for dem ❤️ 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Nå måtte jeg ta vival for er på randen av sammenbrudd pga brødrene mine,virker ikke som de sørger men vil bare ha penger. Får så vondt på vegne av mine foreldre, nå er det slutt på å finne seg i alt lenger og jeg skal si hva jeg mener og sette grenser. Etter arveoppgjøret vil jeg ikke ha noe med de å gjøre. 2 Siter
Vhanja Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (6 minutter siden): Nå måtte jeg ta vival for er på randen av sammenbrudd pga brødrene mine,virker ikke som de sørger men vil bare ha penger. Får så vondt på vegne av mine foreldre, nå er det slutt på å finne seg i alt lenger og jeg skal si hva jeg mener og sette grenser. Etter arveoppgjøret vil jeg ikke ha noe med de å gjøre. Helt enig med deg her. Skjønner deg veldig godt. Det er vondt å se "gribber" etter dødsfall. 0 Siter
dusken Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (26 minutter siden): Nå måtte jeg ta vival for er på randen av sammenbrudd pga brødrene mine,virker ikke som de sørger men vil bare ha penger. Får så vondt på vegne av mine foreldre, nå er det slutt på å finne seg i alt lenger og jeg skal si hva jeg mener og sette grenser. Etter arveoppgjøret vil jeg ikke ha noe med de å gjøre. Det er bra du sier fra og setter grenser. Du har virkelig fått dosen din av utfordringer, og nå er det viktig at du tar vare på deg selv også ❤️ 1 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (23 minutter siden): Helt enig med deg her. Skjønner deg veldig godt. Det er vondt å se "gribber" etter dødsfall. Ja det er veldig vondt men vet jo hvordan de er men har fått nok nå, jeg trenger ikke informere dem om mine foreldre lenger. Er bare alt dette styret nå da etterpå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden dusken skrev (5 minutter siden): Det er bra du sier fra og setter grenser. Du har virkelig fått dosen din av utfordringer, og nå er det viktig at du tar vare på deg selv også ❤️ Ja det er på tide nå men får det jo ikke bedre av den grunn men nå er det nok, skal prøve ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.