Soleil70 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig vondt men vet jo hvordan de er men har fått nok nå, jeg trenger ikke informere dem om mine foreldre lenger. Er bare alt dette styret nå da etterpå. Se for deg at dette er over om ca 1 måned. Da kan du telle ned dager. Og så er begravelse og det praktiske stort sett gjennomført og du kan selv bestemme at du ikke vil ha noe med de egoistiske og dustete brødrene dine å gjøre ❣ 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Soleil70 skrev (Akkurat nå): Se for deg at dette er over om ca 1 måned. Da kan du telle ned dager. Og så er begravelse og det praktiske stort sett gjennomført og du kan selv bestemme at du ikke vil ha noe med de egoistiske og dustete brødrene dine å gjøre ❣ Tror du det går så fort? Ja får telle ned dager, ja gruer meg til begravelsen for jeg er jo helt på tuppa. Ja det er sant ❤️ Ja der er det meg meg meg, jeg blir gal av det der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.