Gå til innhold

Hvor mange ganger har du grått pga at kongen døde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i avisene at hele Norge er i landesorg og idag gråter hele norge. Hvor mange ganger har du grått pga av at han er død?

Anonymkode: 08210...f29

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Har ikke grått. Ikke trist heller. Han var nok snill. Men jeg blir ikke preget av at eldre mennesker som jeg ikke kjenner dør.

Skrevet

Jeg har blitt rørt flere ganger.

Anonymkode: d3346...1e5

Skrevet

Syntes det var litt trist og rørende første og andre dagen, men ble fort litt lei av all medieomtalen og alt oppstyret. Den "forgudingen" synes jeg blir litt mye. 

Skrevet

Jeg har grått for kongen, og fordi monarkiet heretter ikke er noe jeg kan respektere. Mette-Marit er ikke min dronning. 

Skrevet

Jeg har heller ikke grått, men blir sikkert rørt i morgen.

Skrevet (endret)
Soleil70 skrev (17 minutter siden):

Jeg har grått for kongen, og fordi monarkiet heretter ikke er noe jeg kan respektere. Mette-Marit er ikke min dronning. 

Jeg heller ser ikke på Mette-Marit som min dronning, hun virker litt falsk. Jeg kan ta feil om henne. 

Endret av Musikk
Skrevet (endret)

Jeg har ikke reagert på det i hele tatt. Han har hatt et godt og langt liv, så for meg var dette et naturlig dødsfall (men jeg har ikke våget å si det før nå) 

Endret av dusken
Skrevet

Har ikke grått, men synes det er litt trist. 

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg har tørket tårer et par ganger, men det er når jeg har lest om Sonja og sett bilder av henne. Jeg lever meg inn i hennes situasjon. Jeg synes så synd på henne og tenker på hvor fryktelig slitsomt det må være å være 89 år og skulle gjennom dette vanvittige programmet rett etter å ha mistet sin ektefelle hun har levd et langt og et helt spesielt liv sammen med. For en sterk og flott dame hun er. 

Skrevet

Jeg ble rørt under talen til Haakon når han gratulerte sin mor med bryllupsdagen. Det var nært og personlig.
Ellers er jeg enig med det som skrives om Sonja. Hun må ha det tøft. 

Anonymkode: 19998...824

Skrevet

Har noen her vært og sett kisten på slottskapellet?

Skrevet

Hæ? Er kongen død??? 😳

Anonymkode: 2244e...be7

Skrevet
Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Jeg har tørket tårer et par ganger, men det er når jeg har lest om Sonja og sett bilder av henne. Jeg lever meg inn i hennes situasjon. Jeg synes så synd på henne og tenker på hvor fryktelig slitsomt det må være å være 89 år og skulle gjennom dette vanvittige programmet rett etter å ha mistet sin ektefelle hun har levd et langt og et helt spesielt liv sammen med. For en sterk og flott dame hun er. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ble rørt under talen til Haakon når han gratulerte sin mor med bryllupsdagen. Det var nært og personlig.
Ellers er jeg enig med det som skrives om Sonja. Hun må ha det tøft. 

Anonymkode: 19998...824

Enig med dere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...