stjernestøv Skrevet i går, 12:26 Skrevet i går, 12:26 Nå har jeg altså fylt ut et skjema til tingretten og lagret det men hvordan får jeg det over til e.posten? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 12:44 Skrevet i går, 12:44 (endret) Har du husket å lagre det som pdf? Deretter åpner du eposten din, skriv ny epost, legg til vedlegg (kan se ut som bindersen dol bruker), finn vedlegget og legg til. Endret i går, 12:45 av Ikkeanonymnok 1 Siter
laban Skrevet i går, 12:49 Skrevet i går, 12:49 Send det som vedlegg til en e-post. Jeg sender deg adressen til den tingretten jeg tror du hører til, på PM. Du trenger ikke skrive så mye i selve e-posten, bare f.eks. fullt navn, fødselsnr, dødsdato og siste bosted til din far. 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 13:10 Forfatter Skrevet i går, 13:10 Ikkeanonymnok skrev (25 minutter siden): Har du husket å lagre det som pdf? Deretter åpner du eposten din, skriv ny epost, legg til vedlegg (kan se ut som bindersen dol bruker), finn vedlegget og legg til. Jeg er koko på sånt men fikk det til nå og fikk i retur første gang og det sendte jeg og med. Uff. 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 13:11 Forfatter Skrevet i går, 13:11 laban skrev (21 minutter siden): Send det som vedlegg til en e-post. Jeg sender deg adressen til den tingretten jeg tror du hører til, på PM. Du trenger ikke skrive så mye i selve e-posten, bare f.eks. fullt navn, fødselsnr, dødsdato og siste bosted til din far. Sendte bare skjemaet jeg, burde jeg skrive noe og? Skjemaet krympet jo. Alt det der står i skjemaet. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 13:14 Skrevet i går, 13:14 stjernestøv skrev (4 minutter siden): Jeg er koko på sånt men fikk det til nå og fikk i retur første gang og det sendte jeg og med. Uff. stjernestøv skrev (2 minutter siden): Sendte bare skjemaet jeg, burde jeg skrive noe og? Skjemaet krympet jo. Alt det der står i skjemaet. Det går nok helt fint. Hvis de mangler noe så etterspør de det. Du har vært flink. 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 13:17 Forfatter Skrevet i går, 13:17 Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden): Det går nok helt fint. Hvis de mangler noe så etterspør de det. Du har vært flink. Takk. Skrev etterpå at de håper de har fått det de skal og at jeg ikke er så teknisk innstilt. 1 Siter
laban Skrevet i går, 13:54 Skrevet i går, 13:54 stjernestøv skrev (41 minutter siden): Sendte bare skjemaet jeg, burde jeg skrive noe og? Skjemaet krympet jo. Alt det der står i skjemaet. Det går sikkert greit, jeg tenkte bare du ville ha litt innhold i selve e-posten. Men hvis skjemaet kom med og er riktig utfylt, får de alt de trenger. Du hører fra dem hvis noe mangler. Bra jobba! 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 13:58 Forfatter Skrevet i går, 13:58 laban skrev (3 minutter siden): Det går sikkert greit, jeg tenkte bare du ville ha litt innhold i selve e-posten. Men hvis skjemaet kom med og er riktig utfylt, får de alt de trenger. Du hører fra dem hvis noe mangler. Bra jobba! Takk. Ja fylte det riktig ut og alt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 16:25 Skrevet i går, 16:25 En ting å tenke på: om det er dokumentert eller enighet om de beløpene dine brødre urettmessig har «lånt» av dine foreldre, bør de trekkes fra når arven fordeles. Anonymkode: 59c31...e13 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 16:56 Forfatter Skrevet i går, 16:56 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): En ting å tenke på: om det er dokumentert eller enighet om de beløpene dine brødre urettmessig har «lånt» av dine foreldre, bør de trekkes fra når arven fordeles. Anonymkode: 59c31...e13 Har skrevet til tingretten om akkurat det nå og får vel svar i morgen, min far så på de pengene som tapt og han fikk jo rett. Og nå skal jo alt være likt så spørs om det er noe å gjøre med det nå, får de fri tilgang til banken hans forsyner de seg nok. Er det jeg er redd for nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.