Gå til innhold

Hjelp ang skjema til tingretten.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Nå har jeg altså fylt ut et skjema til tingretten og lagret det men hvordan får jeg det over til e.posten? 

Videoannonse
Annonse
Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)

Har du husket å lagre det som pdf? 

Deretter åpner du eposten din, skriv ny epost, legg til vedlegg (kan se ut som bindersen dol bruker), finn vedlegget og legg til.

Endret av Ikkeanonymnok
Skrevet

Send det som vedlegg til en e-post. Jeg sender deg adressen til den tingretten jeg tror du hører til, på PM. Du trenger ikke skrive så mye i selve e-posten, bare f.eks. fullt navn, fødselsnr, dødsdato og siste bosted til din far.

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (25 minutter siden):

Har du husket å lagre det som pdf? 

Deretter åpner du eposten din, skriv ny epost, legg til vedlegg (kan se ut som bindersen dol bruker), finn vedlegget og legg til.

Jeg er koko på sånt men fikk det til nå og fikk i retur første gang og det sendte jeg og med. Uff. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (21 minutter siden):

Send det som vedlegg til en e-post. Jeg sender deg adressen til den tingretten jeg tror du hører til, på PM. Du trenger ikke skrive så mye i selve e-posten, bare f.eks. fullt navn, fødselsnr, dødsdato og siste bosted til din far.

Sendte bare skjemaet jeg, burde jeg skrive noe og? Skjemaet krympet jo. Alt det der står i skjemaet. 

Ikkeanonymnok
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Jeg er koko på sånt men fikk det til nå og fikk i retur første gang og det sendte jeg og med. Uff. 

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Sendte bare skjemaet jeg, burde jeg skrive noe og? Skjemaet krympet jo. Alt det der står i skjemaet. 

Det går nok helt fint. Hvis de mangler noe så etterspør de det. Du har vært flink.

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Det går nok helt fint. Hvis de mangler noe så etterspør de det. Du har vært flink.

Takk. Skrev etterpå at de håper de har fått det de skal og at jeg ikke er så teknisk innstilt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (41 minutter siden):

Det går sikkert greit, jeg tenkte bare du ville ha litt innhold i selve e-posten. Men hvis skjemaet kom med og er riktig utfylt, får de alt de trenger. Du hører fra dem hvis noe mangler. Bra jobba!

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (3 minutter siden):

Det går sikkert greit, jeg tenkte bare du ville ha litt innhold i selve e-posten. Men hvis skjemaet kom med og er riktig utfylt, får de alt de trenger. Du hører fra dem hvis noe mangler. Bra jobba!

Takk. Ja fylte det riktig ut og alt. 

AnonymBruker
Skrevet

En ting å tenke på: om det er dokumentert eller enighet om de beløpene dine brødre urettmessig har «lånt» av dine foreldre, bør de trekkes fra når arven fordeles. 

Anonymkode: 59c31...e13

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

En ting å tenke på: om det er dokumentert eller enighet om de beløpene dine brødre urettmessig har «lånt» av dine foreldre, bør de trekkes fra når arven fordeles. 

Anonymkode: 59c31...e13

Har skrevet til tingretten om akkurat det nå og får vel svar i morgen, min far så på de pengene som tapt og han fikk jo rett. Og nå skal jo alt være likt så spørs om det er noe å gjøre med det nå, får de fri tilgang til banken hans forsyner de seg nok. Er det jeg er redd for nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...