Gå til innhold

Noen våkne?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg stod opp litt før ett så blir våken resten, ser litt på youtube og har drukket både kaffe og kakao...jaja brus og. Mye drikking med meg, liker det. Hva driver du med? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg stod opp litt før ett så blir våken resten, ser litt på youtube og har drukket både kaffe og kakao...jaja brus og. Mye drikking med meg, liker det. Hva driver du med? 

Har vært oppe siden 02.30, men håper på å få en liten blund til.  Kan ikke gjøre stort, for da får jeg iallefall ikke sove mer.

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Har vært oppe siden 02.30, men håper på å få en liten blund til.  Kan ikke gjøre stort, for da får jeg iallefall ikke sove mer.

Ok kjipt det da, håper du får deg en blund. Ja det er det da, sitter du i mørke og? Det funket ikke på meg, like våken da og. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også våken. Lå i sengen til nå men gav nettopp opp og skriver litt dagbok. Til vanlig hadde jeg kanskje gått meg en tur nå, men er innlagt så da er ikke det mulig dessverre.

Anonymkode: 32ded...38c

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er også våken. Lå i sengen til nå men gav nettopp opp og skriver litt dagbok. Til vanlig hadde jeg kanskje gått meg en tur nå, men er innlagt så da er ikke det mulig dessverre.

Ok. Fint å skrive dagbok da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ok kjipt det da, håper du får deg en blund. Ja det er det da, sitter du i mørke og? Det funket ikke på meg, like våken da og. 

Nei, sitter ikke helt i mørket, har ett lys på. Fikk en blund på ca 1,5 timer til, det gjorde godt.

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Nei, sitter ikke helt i mørket, har ett lys på. Fikk en blund på ca 1,5 timer til, det gjorde godt.

Bra du fikk sove litt til, blir godt å legge seg i kveld. 

Skrevet
stjernestøv skrev (46 minutter siden):

Ok. Fint å skrive dagbok da. 

Ja, det er det. Det anbefales.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det er det. Det anbefales.

Ja skriver litt jeg og innimellom. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...