stjernestøv Skrevet 11. september Skrevet 11. september Jeg stod opp litt før ett så blir våken resten, ser litt på youtube og har drukket både kaffe og kakao...jaja brus og. Mye drikking med meg, liker det. Hva driver du med? 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. september Skrevet 11. september stjernestøv skrev (11 minutter siden): Jeg stod opp litt før ett så blir våken resten, ser litt på youtube og har drukket både kaffe og kakao...jaja brus og. Mye drikking med meg, liker det. Hva driver du med? Har vært oppe siden 02.30, men håper på å få en liten blund til. Kan ikke gjøre stort, for da får jeg iallefall ikke sove mer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september Forfatter Skrevet 11. september emilie321 skrev (1 minutt siden): Har vært oppe siden 02.30, men håper på å få en liten blund til. Kan ikke gjøre stort, for da får jeg iallefall ikke sove mer. Ok kjipt det da, håper du får deg en blund. Ja det er det da, sitter du i mørke og? Det funket ikke på meg, like våken da og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september Skrevet 11. september Jeg er også våken. Lå i sengen til nå men gav nettopp opp og skriver litt dagbok. Til vanlig hadde jeg kanskje gått meg en tur nå, men er innlagt så da er ikke det mulig dessverre. Anonymkode: 32ded...38c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september Forfatter Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er også våken. Lå i sengen til nå men gav nettopp opp og skriver litt dagbok. Til vanlig hadde jeg kanskje gått meg en tur nå, men er innlagt så da er ikke det mulig dessverre. Anonymkode: 32ded...38c Ok. Fint å skrive dagbok da. 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. september Skrevet 11. september stjernestøv skrev (2 timer siden): Ok kjipt det da, håper du får deg en blund. Ja det er det da, sitter du i mørke og? Det funket ikke på meg, like våken da og. Nei, sitter ikke helt i mørket, har ett lys på. Fikk en blund på ca 1,5 timer til, det gjorde godt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september Forfatter Skrevet 11. september emilie321 skrev (2 minutter siden): Nei, sitter ikke helt i mørket, har ett lys på. Fikk en blund på ca 1,5 timer til, det gjorde godt. Bra du fikk sove litt til, blir godt å legge seg i kveld. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september Skrevet 11. september stjernestøv skrev (46 minutter siden): Ok. Fint å skrive dagbok da. Ja, det er det. Det anbefales. Anonymkode: 32ded...38c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september Forfatter Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er det. Det anbefales. Anonymkode: 32ded...38c Ja skriver litt jeg og innimellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.