AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden https://www.nrk.no/norge/prinsesse-astrid-_94_-er-dod-1.17892601 Prinsesse Astrid sovnet inn i dag, fredag 11. september, melder kongehuset. Anonymkode: d64be...428 0 Siter
Vhanja Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Wow, bare dager etter begravelsen. Det er sterkt. Jeg fikk tårer i øynene av å se henne i begravelsen, hun og Sonja. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er sikkert stygt av meg å skrive det, men jeg regnet dessverre med det.. Anonymkode: 51d43...1e0 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ikke uventet at personer på 94år dør. Vi har fått en etterlengtet fornyelse av kongefamilien. 0 Siter
ISW Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden nachnoo skrev (3 minutter siden): Ikke uventet at personer på 94år dør. Vi har fått en etterlengtet fornyelse av kongefamilien. Usikker på om MM med Epstein-filene, Martha Louise som burde fått en solid dose AP, Durex og Lille Marius er en etterlengtet fornyelse. Men Haakon virker foreløpig solid. 6 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden ISW skrev (25 minutter siden): Usikker på om MM med Epstein-filene, Martha Louise som burde fått en solid dose AP, Durex og Lille Marius er en etterlengtet fornyelse. Men Haakon virker foreløpig solid. Enig. Men nå er de sentrale begrenset til fire stk. Men resultatet kan kun bli bedre enn det var. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Foreløpig synd for de som var så fryktelig lei av kongelig død i nyhetene. 0 Siter
knas Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kan vi ikke bare slutte med disse royale greiene nå. 0 Siter
knas Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sikkert stygt av meg å skrive det, men jeg regnet dessverre med det.. Anonymkode: 51d43...1e0 Jeg også. Tippet hun kom til å holde ut gravferden og så… 0 Siter
Musikk Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Ny runde med Tv og media dekning venter oss i dagene framover. Dette var stygt sagt av meg. Endret 5 timer siden av Musikk 0 Siter
Vhanja Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg kjenner jeg blir litt uvel av å lese svarene i denne tråden. Et menneske er død. Et menneske som allerede er i sorg. En hel familie har mistet sin tante. Og dette er hva folk tenker på. Det er ikke rart jeg foretrekker å være alene. Mennesker er virkelig ikke noe jeg ønsker å omgås når dette er hva jeg møter. 5 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det blir ikke like mye mediedekning. RIP ril prinsesse Astrid. 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Worrisome_plenty skrev (13 minutter siden): Det blir ikke like mye mediedekning. RIP ril prinsesse Astrid. Usikker på det🙂 Endret 4 timer siden av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden knas skrev (42 minutter siden): Kan vi ikke bare slutte med disse royale greiene nå. Hyggelig med de Royale👑 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Vhanja skrev (21 minutter siden): Jeg kjenner jeg blir litt uvel av å lese svarene i denne tråden. Et menneske er død. Et menneske som allerede er i sorg. En hel familie har mistet sin tante. Og dette er hva folk tenker på. Det er ikke rart jeg foretrekker å være alene. Mennesker er virkelig ikke noe jeg ønsker å omgås når dette er hva jeg møter. Nå må du ikke bli uvel av dette🙂ingen mener noe vondt🙂trist at fru Astrid er død🥺 Endret 4 timer siden av Musikk 0 Siter
Vhanja Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Musikk skrev (2 minutter siden): Nå må du ikke bli uvel av dette🙂ingen mener noe vondt🙂trist at fru Astrid er død🥺 Jo, jeg blir uvel. Dette er kynisk. Og jeg vil ikke ha noen del av det. 0 Siter
E7H7 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Enig. Men nå er de sentrale begrenset til fire stk. Men resultatet kan kun bli bedre enn det var. Usmakelig kommentar å komme med i forbindelse med dødsfall. 0 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vhanja skrev (7 minutter siden): Jo, jeg blir uvel. Dette er kynisk. Og jeg vil ikke ha noen del av det. Kynisk kanskje🤔 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vhanja skrev (11 minutter siden): Jo, jeg blir uvel. Dette er kynisk. Og jeg vil ikke ha noen del av det. Enig, det er alltid trist når noen dør for de pårørende. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.