AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:10 Skrevet fredag kl 18:10 nachnoo skrev (4 timer siden): Enig. Men nå er de sentrale begrenset til fire stk. Men resultatet kan kun bli bedre enn det var. Det er bra du ikke er kongelig, det hadde ikke blitt bra det heller. Anonymkode: 51d43...1e0 0 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 19:07 Skrevet fredag kl 19:07 Det som er trist er at vi vet at nå er Norge generelt sett mettet av sorg og død. Kong Harald er gravlagt og vi ønsker å gå videre. Vi er ikke klar for dette. Og det at vi ønsker "gladere nyheter" står nok sterkere enn realiteten av Prinsesse Astrids død. 2 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 19:35 Skrevet fredag kl 19:35 (endret) nachnoo skrev (6 timer siden): Ikke uventet at personer på 94år dør. Vi har fått en etterlengtet fornyelse av kongefamilien. Ærligtalt slik skriver vi ikke😠Fru Astrid død i dag🥺familen sørger over henne vis litt respekt og medfølelse. Hun hadde høg alder 95 år men allikevel skiver vi ikke slik. Endret fredag kl 19:40 av Musikk 2 Siter
morsan Skrevet fredag kl 19:37 Skrevet fredag kl 19:37 Det er jo vemodig at hun er borte. Hun har betydd mye for kongehuset og stått på helt til det siste. Fantastisk at hun kunne være så oppegående helt til det siste. På Dagsrevyen viste de innslag fra 94-årsdagen hennes tidligere i år, og det var tydelig at hun hadde tapt seg mye fra da til kong Haralds begravelse. Jeg tenker jo at hennes dødsfall nå har en viss sammenheng med den siste tidens påkjenning med brorens død. Jeg skulle ønske jeg kunne ha beholdt moren min helt til hun var 94, og at hun hadde vært like oppegående som prinsessen 2 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 19:42 Skrevet fredag kl 19:42 morsan skrev (3 minutter siden): Det er jo vemodig at hun er borte. Hun har betydd mye for kongehuset og stått på helt til det siste. Fantastisk at hun kunne være så oppegående helt til det siste. På Dagsrevyen viste de innslag fra 94-årsdagen hennes tidligere i år, og det var tydelig at hun hadde tapt seg mye fra da til kong Haralds begravelse. Jeg tenker jo at hennes dødsfall nå har en viss sammenheng med den siste tidens påkjenning med brorens død. Jeg skulle ønske jeg kunne ha beholdt moren min helt til hun var 94, og at hun hadde vært like oppegående som prinsessen Enig med deg🙂min mamma ble 62 år😔 1 Siter
morsan Skrevet fredag kl 19:46 Skrevet fredag kl 19:46 Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Hun hadde en helt annen pliktfølelse enn hva prinsesse Martha har. Ja, jeg kommenterte det hjemme når vi hørte den fine «minne-oppsummeringen» de hadde om henne på Dagsrevyen, at dette var noe annet enn niesen hennes. Men det var jo også noe annet enn Ragnhild, som verken bidro i arbeidet eller holdt arv for god til å kommentere om familemedlemmer. 1 Siter
Musikk Skrevet fredag kl 20:00 Skrevet fredag kl 20:00 Musikk skrev (22 minutter siden): Ærligtalt slik skriver vi ikke😠Fru Astrid død i dag🥺familen sørger over henne vis litt respekt og medfølelse. Hun hadde høg alder 95 år men allikevel skiver vi ikke slik. @nachnoo Astrid hadde ikke plikter lengre du vil ikke mer noe forskjell. 0 Siter
laban Skrevet fredag kl 20:02 Skrevet fredag kl 20:02 Sånn apropos konger med søstre: Jeg håper kong Haakon viderefører tradisjonen / den uskrevne regelen om at han aldri reiser med samme fly (eller annet transportmiddel med en viss risikofaktor) som sine barn. 6 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 05:37 Skrevet i går, 05:37 Takk, men mange av oss har opplevd kynismen i helsevesenet på kroppen. Hold den i helsevesenet. Anonymkode: 69be7...415 0 Siter
Lillemus Skrevet i går, 05:47 Skrevet i går, 05:47 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk, men mange av oss har opplevd kynismen i helsevesenet på kroppen. Hold den i helsevesenet. Anonymkode: 69be7...415 Er du i fei tråd nå? Dette har vel ikke noe med prinsesse Astrids død å gjøre? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.