Blondi Skrevet fredag kl 17:34 Skrevet fredag kl 17:34 Fått unna noe husarbeid nå blir det videre å se I will find you. Spennende. Og så finne ut hvilke ny serie/film jeg skal velge. Det blir det mest spennende som skjer her i helgen. Ingen planer her. Dere da? God helg 🌸🌸 3 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 17:43 Skrevet fredag kl 17:43 Blondi skrev (2 minutter siden): Fått unna noe husarbeid nå blir det videre å se I will find you. Spennende. Og så finne ut hvilke ny serie/film jeg skal velge. Det blir det mest spennende som skjer her i helgen. Ingen planer her. Dere da? God helg 🌸🌸 God helg til deg også😊 Ser med et halvt øye på tven, krim. Lørdag skal jeg ikke noe annet enn å handle sammen med en hyggelig nabo, men på søndag så skjer det litt mer. Får ny vaskemaskin. Kjøpte den på torsdag og idag hentet en nevø den. Han kommer med den på søndag og setter den opp for meg + han tar med den gamle maskinen. Det var han som tilbød seg å gjøre det sånn, veldig snilt gjort. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet fredag kl 18:03 Skrevet fredag kl 18:03 God helg til deg også. Fikk støvsuget, tørket støv og lagde hjemmelaget pizza til sønnen skulle komme på besøk. Han holder på å legge inn bud på en leilighet. I den forbindelse har det vært en del telefoner frem og tilbake mellom meg og x- mannen i kveld som skal hjelpe til litt økonomisk. I morgen skal jeg jobbe på hjemmekontor til 14.00. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:05 Forfatter Skrevet fredag kl 18:05 emilie321 skrev (19 minutter siden): God helg til deg også😊 Ser med et halvt øye på tven, krim. Lørdag skal jeg ikke noe annet enn å handle sammen med en hyggelig nabo, men på søndag så skjer det litt mer. Får ny vaskemaskin. Kjøpte den på torsdag og idag hentet en nevø den. Han kommer med den på søndag og setter den opp for meg + han tar med den gamle maskinen. Det var han som tilbød seg å gjøre det sånn, veldig snilt gjort. Takk for det 🌸 Så kjekt du får hjelp med vaskemaskinen og tar med den gamle. Gull verdt med litt hjelp. 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:07 Forfatter Skrevet fredag kl 18:07 Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): God helg til deg også. Fikk støvsuget, tørket støv og lagde hjemmelaget pizza til sønnen skulle komme på besøk. Han holder på å legge inn bud på en leilighet. I den forbindelse har det vært en del telefoner frem og tilbake mellom meg og x- mannen i kveld som skal hjelpe til litt økonomisk. I morgen skal jeg jobbe på hjemmekontor til 14.00. Takk for det 🌸 Godt med pizza til dere. Så spennende. Var han heldig å få kjøpt? Så fint dere kan hjelpe han litt. 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 18:07 Skrevet fredag kl 18:07 Blondi skrev (31 minutter siden): Fått unna noe husarbeid nå blir det videre å se I will find you. Spennende. Og så finne ut hvilke ny serie/film jeg skal velge. Det blir det mest spennende som skjer her i helgen. Ingen planer her. Dere da? God helg 🌸🌸 71 grader nord i kveld, vi har ikke rukket å se de to første episodene før nå. I morgen er det jobb og så skal jeg henge med mine voksne barn etterpå. ❤️ 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:12 Forfatter Skrevet fredag kl 18:12 Lillemus skrev (3 minutter siden): 71 grader nord i kveld, vi har ikke rukket å se de to første episodene før nå. I morgen er det jobb og så skal jeg henge med mine voksne barn etterpå. ❤️ Er det begynt nå. Kjendiser eller? Pleier å være kjekt å se. Så kanskje se litt på det. Så kjekt da ❤️ 0 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 18:13 Skrevet fredag kl 18:13 Blondi skrev (Akkurat nå): Er det begynt nå. Kjendiser eller? Pleier å være kjekt å se. Så kanskje se litt på det. Så kjekt da ❤️ Kjendiser ja. Vi gidder ikke se variantene med vanlige folk. Synes det er artigere med folk man har hørt om og sett tidligere. 2 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:16 Forfatter Skrevet fredag kl 18:16 Lillemus skrev (1 minutt siden): Kjendiser ja. Vi gidder ikke se variantene med vanlige folk. Synes det er artigere med folk man har hørt om og sett tidligere. Ja, det er sant. Noen hyggelige kjendiser da? 0 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 18:19 Skrevet fredag kl 18:19 Blondi skrev (4 minutter siden): Takk for det 🌸 Så kjekt du får hjelp med vaskemaskinen og tar med den gamle. Gull verdt med litt hjelp. Ja, det er gull verdt, særlig når han gjerne vil hjelpe meg. Det varmer. Det kostet 1600 å få den tilkjørt fra butikken (da satt de den opp + tok med den gamle) Lurte på å betale nevøen 1000,- for jobben (eller bør jeg betale 1600?🤔) Da kan jeg spørre han igjen. Liker ikke å ta det som en selvfølge at han skal hjelpe meg gratis, selv om jeg vet han ikke kommer til å si at han vil ha noe. Hans tid er også dyrbar. Det er hyggelig at han kommer innom også. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:23 Forfatter Skrevet fredag kl 18:23 emilie321 skrev (Akkurat nå): Ja, det er gull verdt, særlig når han gjerne vil hjelpe meg. Det varmer. Det kostet 1600 å få den tilkjørt fra butikken (da satt de den opp + tok med den gamle) Lurte på å betale nevøen 1000,- for jobben (eller bør jeg betale 1600?🤔) Da kan jeg spørre han igjen. Liker ikke å ta det som en selvfølge at han skal hjelpe meg gratis, selv om jeg vet han ikke kommer til å si at han vil ha noe. Hans tid er også dyrbar. Det er hyggelig at han kommer innom også. Det er sant. Men er ikke 1000 bra da? Synes jeg. Da får han noe selvom han hadde kunne gjort det gratis. Kjekt å få litt for det for han og kjekt å gi for deg. Og koselig med besøk. 1 Siter
Lillemus Skrevet fredag kl 18:23 Skrevet fredag kl 18:23 Blondi skrev (5 minutter siden): Ja, det er sant. Noen hyggelige kjendiser da? Flere influensere og sånt som jeg aldri har hørt om... Men Henrik Ingebrigtsen, Vetle Sjåstad Christiansen, Cathrine Fossum Hovdan, Dag Inge Ulstein og Skrellex er med - jeg digger Skrellex! Og smått "legendariske" Iselin Michelsen fra Paradise for "hundre år siden"... 1 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 18:24 Skrevet fredag kl 18:24 Blondi skrev (Akkurat nå): Det er sant. Men er ikke 1000 bra da? Synes jeg. Da får han noe selvom han hadde kunne gjort det gratis. Kjekt å få litt for det for han og kjekt å gi for deg. Og koselig med besøk. Jo, det er kanskje bra nok. Da får han noe og jeg sparer fortsatt litt. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet fredag kl 18:29 Skrevet fredag kl 18:29 Blondi skrev (21 minutter siden): Takk for det 🌸 Godt med pizza til dere. Så spennende. Var han heldig å få kjøpt? Så fint dere kan hjelpe han litt. Det vet vi ikke enda Budrunden starter egentlig ikke før på mandag. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:30 Forfatter Skrevet fredag kl 18:30 Lillemus skrev (Akkurat nå): Flere influensere og sånt som jeg aldri har hørt om... Men Henrik Ingebrigtsen, Vetle Sjåstad Christiansen, Cathrine Fossum Hovdan, Dag Inge Ulstein og Skrellex er med - jeg digger Skrellex! Og smått "legendariske" Iselin Michelsen fra Paradise for "hundre år siden"... Det blir kjekt da. Fin gjeng. Må se på dette. Spennende. 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:31 Forfatter Skrevet fredag kl 18:31 emilie321 skrev (6 minutter siden): Jo, det er kanskje bra nok. Da får han noe og jeg sparer fortsatt litt. Ja, en fin ordning det. 1 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 18:31 Skrevet fredag kl 18:31 Ingen planer i helgen som er de beste helger. Vi skal se videre på Silo, jeg kommer antagelig til å lese videre i boken min og gå en liten tur. 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:32 Forfatter Skrevet fredag kl 18:32 Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Det vet vi ikke enda Budrunden starter egentlig ikke før på mandag. Nei, skjønner. Må ha sum og det i orden til mandag da. Blir spennende 😅 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:33 Forfatter Skrevet fredag kl 18:33 Vhanja skrev (Akkurat nå): Ingen planer i helgen som er de beste helger. Vi skal se videre på Silo, jeg kommer antagelig til å lese videre i boken min og gå en liten tur. Kan være godt med sånne helger. Kan gjøre litt som man vil når man vil. Hørtes perfekt. Hvor mange sesonger er det på den? 0 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 18:36 Skrevet fredag kl 18:36 (endret) Jeg er innlagt så får ikke gjort stort. Var på en gåtur før i dag og kjøretur i ettermiddag. Deretter spilte vi bingo og nå ligger jeg klar i sengen for å sove. Det skal bli godt. Resten av helgen blir nok lignende som i dag. God helg. Endret fredag kl 18:36 av Glitter 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.