emilie321 Skrevet fredag kl 18:37 Skrevet fredag kl 18:37 Glitter skrev (Akkurat nå): Jeg er innlagt så får ikke gjort stort. Var på en gåtur før i dag og kjøretur i ettermiddag. Deretter spilte vi bingo og nå ligger jeg klar i sengen for å sove. Det skal bli godt. Resten av helgen blir nok lignende som i dag. God helg. Håper du får en god natt🥱😴 0 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 18:38 Skrevet fredag kl 18:38 Blondi skrev (4 minutter siden): Kan være godt med sånne helger. Kan gjøre litt som man vil når man vil. Hørtes perfekt. Hvor mange sesonger er det på den? Akkurat nå er det tre sesonger, så skal det komme en fjerde og siste sesong. Jeg liker det, serier som har en etablert slutt. De er som regel de beste. 1 Siter
Glitter Skrevet fredag kl 18:39 Skrevet fredag kl 18:39 emilie321 skrev (1 minutt siden): Håper du får en god natt🥱😴 Takk. ❤️ 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:40 Forfatter Skrevet fredag kl 18:40 Glitter skrev (2 minutter siden): Jeg er innlagt så får ikke gjort stort. Var på en gåtur før i dag og kjøretur i ettermiddag. Deretter spilte vi bingo og nå ligger jeg klar i sengen for å sove. Det skal bli godt. Resten av helgen blir nok lignende som i dag. God helg. Takk for det 🌸 Kjekt at du har fått vært på kjøre tur og gå tur. Bingo er kjekt! Håper du får en fin helg! 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 18:42 Forfatter Skrevet fredag kl 18:42 Vhanja skrev (2 minutter siden): Akkurat nå er det tre sesonger, så skal det komme en fjerde og siste sesong. Jeg liker det, serier som har en etablert slutt. De er som regel de beste. Det er sant og bra. Må se om jeg får sett den. 0 Siter
Vhanja Skrevet fredag kl 18:51 Skrevet fredag kl 18:51 Blondi skrev (9 minutter siden): Det er sant og bra. Må se om jeg får sett den. Anbefaler den sterkt! Veldig bra! 1 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 18:52 Skrevet fredag kl 18:52 Samme, kjedelige greiene her denne helgen også. Sjeldent noe spennende som skjer. Men neste helg får jeg besøk i det minste 😊 2 Siter
emilie321 Skrevet fredag kl 18:56 Skrevet fredag kl 18:56 Vendi skrev (1 minutt siden): Samme, kjedelige greiene her denne helgen også. Sjeldent noe spennende som skjer. Men neste helg får jeg besøk i det minste 😊 Greier du å gjøre noe hyggelig for deg selv ? Noe som gjør helgen litt bedre/mer spennende? 1 Siter
dusken Skrevet fredag kl 18:56 Skrevet fredag kl 18:56 Blondi skrev (1 time siden): Fått unna noe husarbeid nå blir det videre å se I will find you. Spennende. Og så finne ut hvilke ny serie/film jeg skal velge. Det blir det mest spennende som skjer her i helgen. Ingen planer her. Dere da? God helg 🌸🌸 Den serien skal være bra, har jeg hørt. Jeg venter på besøk. God helg 🌸 1 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 18:58 Skrevet fredag kl 18:58 emilie321 skrev (Akkurat nå): Greier du å gjøre noe hyggelig for deg selv ? Noe som gjør helgen litt bedre/mer spennende? Nei, tror dessverre ikke det. Men takk for at du spurte ❤️ 2 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 19:00 Forfatter Skrevet fredag kl 19:00 Vhanja skrev (7 minutter siden): Anbefaler den sterkt! Veldig bra! Den er notert så får jeg se om jeg får det til! Mener den var på en jeg ikke hadde. 0 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 19:02 Forfatter Skrevet fredag kl 19:02 Vendi skrev (8 minutter siden): Samme, kjedelige greiene her denne helgen også. Sjeldent noe spennende som skjer. Men neste helg får jeg besøk i det minste 😊 Så kjekt du får besøk neste helg da. Kjenner meg litt igjen i dette. Men håper du får en fin helg 🌸 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 19:03 Forfatter Skrevet fredag kl 19:03 dusken skrev (6 minutter siden): Den serien skal være bra, har jeg hørt. Jeg venter på besøk. God helg 🌸 Takk for det 🌸 Ja, synes den er god. Kos deg med besøk! 1 Siter
Vendi Skrevet fredag kl 19:03 Skrevet fredag kl 19:03 Blondi skrev (1 minutt siden): Så kjekt du får besøk neste helg da. Kjenner meg litt igjen i dette. Men håper du får en fin helg 🌸 Tusen takk, håper du også får en fin helg ❤️ 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 19:06 Forfatter Skrevet fredag kl 19:06 Vendi skrev (2 minutter siden): Tusen takk, håper du også får en fin helg ❤️ Tusen takk ❤️ 1 Siter
påskelilje Skrevet fredag kl 21:35 Skrevet fredag kl 21:35 (endret) Jeg er på hyttetur med to venninner denne helga 🌸🌼🌺 Veldig koselig. Vi dro rett etter jobb og kjørte noen timer. Nå var vi alle stuptrøtte og har lagt oss. God helg til deg! Endret fredag kl 21:35 av påskelilje 1 Siter
Blondi Skrevet fredag kl 22:37 Forfatter Skrevet fredag kl 22:37 påskelilje skrev (1 time siden): Jeg er på hyttetur med to venninner denne helga 🌸🌼🌺 Veldig koselig. Vi dro rett etter jobb og kjørte noen timer. Nå var vi alle stuptrøtte og har lagt oss. God helg til deg! Takk for det 🌸 Så kjekt. Kos dere på hyttetur. Kjekt å gjøre sammen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.