Gå til innhold

Til dere som har blitt avsluttet på dagen uten forvarsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (25 minutter siden):

Hvilke viktige spørsmål?

Om han var fornøyd med den personlighetsmessige utviklingen (og med det også en indirekte tilbakemelding på hva jeg fortsatt må jobbe med, sett fra hans ståsted). Men det går bra, jeg vet hva jeg gjorde galt og hva jeg skal gjøre med det. 

Anonymkode: 12c91...ae9

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om han var fornøyd med den personlighetsmessige utviklingen (og med det også en indirekte tilbakemelding på hva jeg fortsatt må jobbe med, sett fra hans ståsted). Men det går bra, jeg vet hva jeg gjorde galt og hva jeg skal gjøre med det. 

Hva gjorde du galt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at jeg gjorde ting galt. Men å bli avsluttet på den måten jeg ble avsluttet på unner jeg ingen. Jeg kommer aldri til å stole på helsepersonell og slippe noen andre innpå meg mer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet at jeg gjorde ting galt. Men å bli avsluttet på den måten jeg ble avsluttet på unner jeg ingen. Jeg kommer aldri til å stole på helsepersonell og slippe noen andre innpå meg mer. 

Det blir nok lettere å komme med tilbakemelding hvis du sier litt mer om hva som skjedde? 

Anonymkode: 50a0d...54d

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan reagerte du da han fortalte at det ble avslutning?

Anonymkode: 399fa...2d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvordan kan du konkludere med at du ikke stoler på dem når det var din oppførsel som førte til at du ble avsluttet? Det er vel heller de som ikke kan stole på deg?

Anonymkode: 08a22...f80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan reagerte du da han fortalte at det ble avslutning?

Anonymkode: 399fa...2d7

At det var ok, og det var det også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan kan du konkludere med at du ikke stoler på dem når det var din oppførsel som førte til at du ble avsluttet? Det er vel heller de som ikke kan stole på deg?

Takk til deg og nachnoo for at dere gnir det inn. Ja. Ingen kan stole på meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Behandleren min avskydde meg. Jeg er et forferdelig menneske siden han mener jeg fortjener å ha det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

At det var ok, og det var det også. 

Her motsier du deg vel selv i forhold til hva du har skrevet tidligere i tråden?

Anonymkode: 94081...ac0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Behandleren min avskydde meg. Jeg er et forferdelig menneske siden han mener jeg fortjener å ha det sånn. 

Nå må du slutte. Ikke fortsett med utageringen. Du har ikke krav på umiddelbar behovstilfredsstillelse - og det er lite smart å repetere om og om igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her motsier du deg vel selv i forhold til hva du har skrevet tidligere i tråden?

Anonymkode: 94081...ac0

Avslutning var ok. Men MÅtEN det ble gjort på er det som tar knekken på meg. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken måte ble det gjort på, og hva var problemet med den?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortell hva det var du gjorde da så gir det kanskje litt mer mening for alle oss andre. Dårlige handlinger har konsekvenser og det merker du nå. «Måten det ble gjort på» er konsekvensen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk til deg og nachnoo for at dere gnir det inn. Ja. Ingen kan stole på meg. 

Hvor skrev jeg "ingen"? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå er du overdramatisk. Tror det kan være lurt å logge av litt og roe ned.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor skrev jeg "ingen"? 

Det er jeg som skriver det. Behandleren min trodde at jeg oppførte meg likedan utenfor terapirommet som jeg gjorde I terapirommet. Dermed så mente han at jeg ikke var til å stole på ellers heller, selv om det ikke er sant. Jeg har vært ærlig om hva jeg gjorde galt, men det betyr ikke at jeg oppfører meg likedan i RL. Han trodde aldri på det. Og nå sitter jeg igjen med dette synet, at han mener jeg ikke er til å stole på i tillegg til at han ikke likte meg og avskydde meg silden han kunne være så kald og uhyggelig.

Det er ingen som forstår hvordan jeg har det og hva måten han gjorde det på gjør med meg og det jeg vet nå. Jeg er knust nå. Men jeg får ikke lov å snakke om det fordi det er utagering, så jeg trekker meg unna nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke så lett å hjelpe deg, eller komme med innspill når du hverken vil si noe om hva du gjorde eller hvordan behandler reagerte? 

Ting henger gjerne sammen. Hvis du sier litt mer, så blir det enklere for oss å kunne si noe om en av partene handlet urettmessig ut i fra vårt ståsted. Akkurat nå vet vi ingenting.

Anonymkode: f72a0...179

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tenker du at han er ansvarlig for dine følelser?

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dermed så mente han at jeg ikke var til å stole på ellers heller, selv om det ikke er sant.

Da minnet du ham vel på at det er den profesjonelle part som har bevisbyrden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...