Gå til innhold

Dødsønske når livet går en imot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som vil dø hver gang det skjer en krise i livet? 

Det kan f.eks være at bilen ikke vil gå lenger og da vil en bare dø og alt i livet er fælt, da kommer alt det andre og. 

Syns personen er veldig ustabil og skifter mening om ting hele tiden, kan være fra dag til dag og eller uke til uke. Trenger h*n innleggelse? 

Det er stadig kriser og har hatt mange forhold som også er ustabile, det er et mønster og personen lærer aldri. 

Anonymkode: a87ed...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest sannsynlig eupf. Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse (borderline).

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Det er mest sannsynlig eupf. Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse (borderline).

Skulle akkurat til å skrive det samme.

Anonymkode: 32cce...d84

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er det med folk som vil dø hver gang det skjer en krise i livet? 

Det kan f.eks være at bilen ikke vil gå lenger og da vil en bare dø og alt i livet er fælt, da kommer alt det andre og. 

Syns personen er veldig ustabil og skifter mening om ting hele tiden, kan være fra dag til dag og eller uke til uke. Trenger h*n innleggelse? 

Det er stadig kriser og har hatt mange forhold som også er ustabile, det er et mønster og personen lærer aldri. 

Anonymkode: a87ed...f6d

Uff jeg må nok innrømme at jeg er litt sånn og skulle ønske jeg forsto mekanismene bak det bedre. 

Det eneste jeg vet er at når noe går veldig galt for meg så føles det som "verden ender" fordi jeg ikke klarer å ta vare på meg selv, noe jeg setter veldig høyt i viktighet. Jeg har blitt mobbet og ekskludert over lang tid i livet mitt. Tåler vel ikke tanken på at jeg ikke får til alt. Tåler ikke tanken på at mobberene og foreldrene mine hadde rett i at det er meg det er noe galt med. Så lenge ting går fint er jeg helt ok. Men hvis jeg feiler i noe jeg jobbet hardt for eller noen sier noe som er veldig sårende kan jeg gå i " jeg vil dø nå modus". Jeg vet ikke om det er bdp. Eller bare ptsd, men følelsen av verdiløshet blir plutselig enorm. 

Anonymkode: b1088...271

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...