Gå til innhold

Jeg tolker det som at jeg ikke blir trodd når jeg sier jeg ikke føler meg bedre fra depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert ikke så lett for noen her å si så mye om dette uten å ha vært med i samtalen? Men jeg ville gjerne opprette en tråd for å få innspill likevel.

Jeg har vært moderat til alvorlig deprimert i noen måneder nå. Hun ene som følger meg opp i kommunen kommenterte i dag at jeg virket bedre og lettere og som at det var en byrde løftet av skuldrene mine etter at jeg gav oppsigelse til jobben og bestemte meg for å be om second opinion av ene diagnosen min.

Jeg sa i samtalen at det ikke føles noe bedre og at jeg fortsatt sliter. Hun sa bare at det var interessant for det er ikke det de ser. Tror hun meg ikke tror dere? Eller mente hun oppriktig det hun sa?

Anonymkode: cbc26...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert ikke så lett for noen her å si så mye om dette uten å ha vært med i samtalen? Men jeg ville gjerne opprette en tråd for å få innspill likevel.

Jeg har vært moderat til alvorlig deprimert i noen måneder nå. Hun ene som følger meg opp i kommunen kommenterte i dag at jeg virket bedre og lettere og som at det var en byrde løftet av skuldrene mine etter at jeg gav oppsigelse til jobben og bestemte meg for å be om second opinion av ene diagnosen min.

Jeg sa i samtalen at det ikke føles noe bedre og at jeg fortsatt sliter. Hun sa bare at det var interessant for det er ikke det de ser. Tror hun meg ikke tror dere? Eller mente hun oppriktig det hun sa?

Vet av erfaring at de rundt meg har sett bedring før jeg har sett det selv. Tror ikke det handler om å tro på deg eller ikke, men rett og slett at de ser en bedring.   

Skrevet
emilie321 skrev (14 minutter siden):

Vet av erfaring at de rundt meg har sett bedring før jeg har sett det selv. Tror ikke det handler om å tro på deg eller ikke, men rett og slett at de ser en bedring.   

Ja, jeg tenker du har rett. Jeg har av og til en tendens til å tolke feil.

Skrevet

Men du har jo blitt bedre? Etter hva du har skrevet her den siste tiden så er det ting som tyder på stor framgang? :)

Anonymkode: e6062...7c2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...