GT1 Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Ved en feil kom jeg til å ta 20mg Zyprexa for ca en halv time siden i stedet for Fontex. I går kveld kl.22.00 tok jeg 10mg Zyprexa. Skal jeg kontakte helsevesenet om dette? Hva kan jeg forvente meg av virkning? Skal jeg ta 10mg Zyprexa som vanlig i kveld? 0 Siter
ISW Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden (endret) Jeg tar sjansen på å svare. Jeg tror det verste som vil skje er at du blir litt trøtt. Du er ikke i nærheten av toksiske doser. Vær litt forsiktig med å reise deg brått i tilfelle du får litt blodtrykksfall. Endret 29 minutter siden av ISW 0 Siter
GT1 Skrevet 23 minutter siden Forfatter Skrevet 23 minutter siden ISW skrev (8 minutter siden): Jeg tar sjansen på å svare. Jeg tror det verste som vil skje er at du blir litt trøtt. Du er ikke i nærheten av toksiske doser. Vær litt forsiktig med å reise deg brått i tilfelle du får litt blodtrykksfall. Tusen takk for svar. 0 Siter
ISW Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden GT1 skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar. Bare hyggelig. Av hensyn til at du muligens kan bli litt trøtt og svimmel ville jeg vært forsiktig med å kjøre bil fram til du ser hvordan du reagerer på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.