Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hvorfor skal en ta hensyn her inne til fremende folk? dette er et diskusjonsforum. Hva skal en med ekstra folkeskikk! i et åpent forum etter? Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dette var ikke noen hyggelig. Jeg synes man skal være et medmenneske og være hyggelig. 3 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Blondi skrev (Akkurat nå): Dette var ikke noen hyggelig. Jeg synes man skal være et medmenneske og være hyggelig. En påminnelse. 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Musikk skrev (5 minutter siden): Hvorfor skal en ta hensyn her inne til fremende folk? dette er et diskusjonsforum. Hva skal en med ekstra folkeskikk! i et åpent forum etter? Ingen bryr seg om noe her! ta på slike hansker her bare glem det! 0 Siter
Vendi Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Musikk skrev (2 minutter siden): Ingen bryr seg om noe her! Snakk for deg selv og ikke på vegne av alle andre. 1 Siter
Musikk Skrevet 49 minutter siden Forfatter Skrevet 49 minutter siden Vendi skrev (7 minutter siden): Snakk for deg selv og ikke på vegne av alle andre. Jeg tror 99% ingen bryr seg om andre her inne🥺 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Tuller du eller er ironisk? Anonymkode: bf92f...c97 0 Siter
Musikk Skrevet 46 minutter siden Forfatter Skrevet 46 minutter siden Jeg bare påminner dere om det virkelige livet🥺hvem bryr seg💬folk lyver og dikter her inne. 0 Siter
emilie321 Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Musikk skrev (2 minutter siden): Jeg bare påminner dere om det virkelige livet🥺hvem bryr seg💬folk lyver og dikter her inne. Snakk for deg selv. 1 Siter
Musikk Skrevet 43 minutter siden Forfatter Skrevet 43 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tuller du eller er ironisk? Anonymkode: bf92f...c97 Ingen av de to🙂ikke ufint ment fra meg noe ting!🙂bare en liten livs påmindelse! kloke ord på en lørdag. Endret 42 minutter siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Ingen av de to🙂ikke ufint ment fra meg noe ting!🙂bare en liten livs påmindelse! noe kloke ord på en lørdag. Kloke ord? Helt ærlig tror jeg denne tråden er noe av det minst kloke jeg har sett. Anonymkode: bf92f...c97 1 Siter
Musikk Skrevet 41 minutter siden Forfatter Skrevet 41 minutter siden emilie321 skrev (1 minutt siden): Snakk for deg selv. Nei, snakker ikke for meg selv. 0 Siter
Musikk Skrevet 39 minutter siden Forfatter Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kloke ord? Helt ærlig tror jeg denne tråden er noe av det minst kloke jeg har sett. Anonymkode: bf92f...c97 De blir kjedelig dette "manus" som må følges fra A til Å. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): De blir kjedelig dette "manus" som må følges fra A til Å. Så du bestemte deg for å opprette tråden for å provosere? Anonymkode: bf92f...c97 0 Siter
Musikk Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden Hva om og slippe seg løs her? slippe løs tanker og følelser! dette var kloke ord? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du bestemte deg for å opprette tråden for å provosere? Anonymkode: bf92f...c97 Dette handler nok om at Musikk ble irettesatt i tråden om Farmen. Anonymkode: 93100...5c0 0 Siter
Musikk Skrevet 35 minutter siden Forfatter Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du bestemte deg for å opprette tråden for å provosere? Anonymkode: bf92f...c97 Nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Hva om og slippe seg løs her? slippe løs tanker og følelser! dette var kloke ord? Er du full eller rusa, eller? Anonymkode: bf92f...c97 0 Siter
Musikk Skrevet 34 minutter siden Forfatter Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette handler nok om at Musikk ble irettesatt i tråden om Farmen. Anonymkode: 93100...5c0 Nei🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 33 minutter siden Forfatter Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du full eller rusa, eller? Anonymkode: bf92f...c97 Nei. Jeg bare tenker høgt💬 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.