Gå til innhold

Tror dere Fekjær kunne hjulpet meg bedre enn min lokale sengepost?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det har jeg. Har for lengst mistet oversikten på hvor mange. Det varierer hva behandlere sier ved utskrivelse. Sist sa de at de ikke anbefalte det og at de ønsket jeg skulle velge å være der lenger. (Jeg ville ikke være innlagt da men har endret mening om det nå, tror jeg - er i alle fall mer positiv til at det kan hjelpe).

Anonymkode: 02049...c07

Jeg ville lyttet til spesialistene. 100 % prosent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før du evt vurderer Fekjær, bør du sjekke psykiaterdekningen nøye. Hvor mange og hvor ofte er de på arbeid. 

Skrevet
Havfruen skrev (14 minutter siden):

Jeg ville lyttet til spesialistene. 100 % prosent.

Ja, det er nok det smarteste å gjøre og det var nok ganske dumt av meg å gå i mot deres anbefalinger? Jeg var bare så lei av å være innlagt akkurat da og hadde fått for meg at det ikke hjalp meg å være der. Jeg er også nervøs og stressa rundt de andre pasientene så holder meg unna stua og fellesarealene så mye jeg klarer og dette fører jo til at jeg føler meg ganske stuck på rommet mitt samt føler på en ganske ubehagelig klaustrofobisk følelse.

Skrevet
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Før du evt vurderer Fekjær, bør du sjekke psykiaterdekningen nøye. Hvor mange og hvor ofte er de på arbeid. 

Godt poeng. Hvor og hvordan får man informasjon om dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...