Gå til innhold

Var denne svart humor spøken over streken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samtale med sykepleier og helt på slutten av samtalen sa hun: "Jeg håper jeg ser deg i neste uke". Hun mente da at hun håpet at jeg ikke tok livet mitt. Jeg svarte da: "Jeg lover at jeg skal legge igjen et brev til deg hvis ikke". Hun smilte da litt usikkert og sa: "Nei, ikke si sånt da jeg får helt frysninger". 

Anonymkode: 705ed...ade

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen fasit på om den var over streken eller ikke fordi folk har jo ulik oppfatning om slikt. 

Men utfra svaret hennes kan det virke som om det gjorde henne litt utilpass. Men det blir jo uansett bare gjetning siden vi ikke kjenner henne eller så verken kroppspråk eller ansiktsuttrykk da hun sa det.

Anonymkode: 2244a...dd4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...