AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke serie altså, men en skikkelig god film og en klar favoritt? Trenger tips til filmkveld Anonymkode: 522af...681 0 Siter
morsan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kan ikke trekke fram noe som er «den ene» favoritten, men jeg kan iallfall anbefale Shawshank Redemption 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg anbefaler About time. Anonymkode: fe3e8...224 0 Siter
Glitter Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden Catch me if you can, Chicago (musikal) og flere, men holder med de to. Ser de ca en gang i året jeg. Harry Potter ser jeg hver jul. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Shatteerd island...er det sånn det skrives? Og forrest gump og den grønne mil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Jeg er enig med morsan om Shawshank Redemption, det er en av de beste. Ellers er The Green Mile en av de bedre og så liker jeg Saturday Night Fever og Tatt av vinden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden (endret) Og selvsagt ondskapens hotell og gjøkeredet. drømmenes verden var fin. Endret 6 minutter siden av stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.