Gå til innhold

Har du en favoritt film?

Anbefalte innlegg

Medmenneske
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja det er nok den, knallbra ja og har sett den flere ganger og kommer til å se den igjen :) 

Jeg har også sett den flere ganger 😄

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet (endret)
Medmenneske skrev (6 minutter siden):

Jeg har også sett den flere ganger 😄

Ja det er den verdt :) Og for ikke å snakke om den om jødene i fangeleir, husker ikke navnet. Og en annen om jøder, gutten i pyjamas eller noe. Var det chindlers liste? 

Endret av stjernestøv
Skrevet
slabbedask skrev (2 timer siden):

Heat

Enig! Også musikken er nydelig. Og fantastisk skuespill. 

Medmenneske
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det er den verdt :) Og for ikke å snakke om den om jødene i fangeleir, husker ikke navnet. Og en annen om jøder, gutten i pyjamas eller noe. Var det chindlers liste? 

Det vet jeg ikke 🙈

stjernestøv
Skrevet
Medmenneske skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke 🙈

De var så sterke at jeg fikk ikke sove natten etter. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Shindlers liste er ikke den du tenker på, det er "Gutten i den stripete pysjamasen". Utrolig sterk film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...