Medmenneske Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er nok den, knallbra ja og har sett den flere ganger og kommer til å se den igjen Jeg har også sett den flere ganger 😄 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Medmenneske skrev (6 minutter siden): Jeg har også sett den flere ganger 😄 Ja det er den verdt Og for ikke å snakke om den om jødene i fangeleir, husker ikke navnet. Og en annen om jøder, gutten i pyjamas eller noe. Var det chindlers liste? Endret 1 time siden av stjernestøv 0 Siter
cilie Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (2 timer siden): Heat Enig! Også musikken er nydelig. Og fantastisk skuespill. 0 Siter
Medmenneske Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ja det er den verdt Og for ikke å snakke om den om jødene i fangeleir, husker ikke navnet. Og en annen om jøder, gutten i pyjamas eller noe. Var det chindlers liste? Det vet jeg ikke 🙈 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Medmenneske skrev (1 minutt siden): Det vet jeg ikke 🙈 De var så sterke at jeg fikk ikke sove natten etter. 0 Siter
Flora Secret Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Disney-filmer Pocahontas er en av de. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden stjernestøv skrev (1 time siden): Ja det er den verdt Og for ikke å snakke om den om jødene i fangeleir, husker ikke navnet. Og en annen om jøder, gutten i pyjamas eller noe. Var det chindlers liste? Shindlers liste er ikke den du tenker på, det er "Gutten i den stripete pysjamasen". Utrolig sterk film. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.