Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I grunn ikke. Få meg noen kjøreturer og gåturer. 

Skrevet

Mine kjekke planer er ingen planer. Beste helgene som finnes. ❤️ 

Skrevet

Vi skal feire bursdag her på søndag så det blir å forberede det. 

Sambo og jeg er hjemme alene i kveld så da blir det sushi. Det gleder jeg meg til. Og så tror jeg vi har bestemt oss for å dele en flaske vin i morgen. Det er det veldig lenge siden. Ting er egentlig totalt krise hjemme hos oss hvor vi alle er pårørende og syke så jeg håper vi finner litt ro sammen og får litt fri.

Skrevet (endret)

Har planer for en gangs skyld. Skal til Oslo i morgen og besøke noen. 

God helg til deg også! 🌸

Endret av Vendi
Skrevet
Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Sambo og jeg er hjemme alene i kveld så da blir det sushi. Det gleder jeg meg til. Og så tror jeg vi har bestemt oss for å dele en flaske vin i morgen. Det er det veldig lenge siden. Ting er egentlig totalt krise hjemme hos oss hvor vi alle er pårørende og syke så jeg håper vi finner litt ro sammen og får litt fri.

Så fint at dere allikevel setter forholdet på agendaen. Dere er gode🙌

Skrevet

Skal prøve å få sove ut litt etter en måned uten sovemedisin, har fått resept på Alimemazin i dag😅.

Skrevet
Fru2020 skrev (8 minutter siden):

❤️

Nicklusheletida
Skrevet

Nå koser vi oss med siste finpussen før hytta fylles med gjester. Bordet er dekket. Skal snart lage Taco. I morgen blir det finnbiffgryte. 

Vi har vært her ei uke allerede, så det blir trivelig med besøk. Litt surt at det er meldt snøvær både i hele morgen og på søndag. Vi har hatt knallvær i ei uke og så blir det dårlig nå når gjestene kommer. Vi får gjøre det beste ut av det. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Denne helgen skal jeg stable litt ved, men bortsett fra det skal jeg verken gjøre noe eller møte noen og det ser jeg fram til. 

Skrevet

Jeg sitter på bussen på vei til moren min som jeg skal besøke i helgen. Planen er å bake kanelsnurrer, bruke god tid på å lage noen gode middager, gå tur og se på film og bare bruke tid på å være/slappe av sammen.

Skrevet
Vendi skrev (1 time siden):

Har planer for en gangs skyld. Skal til Oslo i morgen og besøke noen. 

God helg til deg også! 🌸

Kos deg på besøk! Tusen takk 🌸

Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

I grunn ikke. Få meg noen kjøreturer og gåturer. 

Godt å komme seg litt ut! 

Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Mine kjekke planer er ingen planer. Beste helgene som finnes. ❤️ 

Nyt ❤️

Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Håper dere får fin tid sammen! 

Skrevet
Havfruen skrev (1 time siden):

Skal prøve å få sove ut litt etter en måned uten sovemedisin, har fått resept på Alimemazin i dag😅.

Håper du får sove 😴

Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Denne helgen skal jeg stable litt ved, men bortsett fra det skal jeg verken gjøre noe eller møte noen og det ser jeg fram til. 

Høres fint ut når du liker det sånn! Nyt! 

Skrevet
Sjø skrev (1 time siden):

Jeg sitter på bussen på vei til moren min som jeg skal besøke i helgen. Planen er å bake kanelsnurrer, bruke god tid på å lage noen gode middager, gå tur og se på film og bare bruke tid på å være/slappe av sammen.

Så koselig! Hørtes nydelig ut! Tid sammen. 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Nå koser vi oss med siste finpussen før hytta fylles med gjester. Bordet er dekket. Skal snart lage Taco. I morgen blir det finnbiffgryte. 

Vi har vært her ei uke allerede, så det blir trivelig med besøk. Litt surt at det er meldt snøvær både i hele morgen og på søndag. Vi har hatt knallvær i ei uke og så blir det dårlig nå når gjestene kommer. Vi får gjøre det beste ut av det. 

Hørtes perfekt ut! Håper ikke være blir så ille. 

Skrevet

Jeg er i utlandet, i varmen. Skal nyte de siste timene i morgen før vi skal reise hjemover om kvelden. Det har vært en veldig spesiell uke hvor jeg har lært mye om bistand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...