Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er veldig fornøyd med helgen. Har gjort ting i huset, handlet inn høstblomster og gresskar og har hatt bursdag her idag. Kost meg med sambo begge kvelder. Det er første gang siden midten av juli jeg har gjort noe annet enn å bare ligge i sofaen. Måtte det vare 1 Siter
Blondi Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden Fru2020 skrev (5 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med helgen. Har gjort ting i huset, handlet inn høstblomster og gresskar og har hatt bursdag her idag. Kost meg med sambo begge kvelder. Det er første gang siden midten av juli jeg har gjort noe annet enn å bare ligge i sofaen. Måtte det vare Så fint å høre. Håper du får gode dager fremover 🥰 1 Siter
Vendi Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Jeg var på tur i går og det merkes i dag. Jeg var så engstelig og nervøs for alt som kunne gå galt på reiseveien fram og tilbake, og sånt tar faktisk på. Kroppslig også. Er støl og lemster og har sovet en del i dag. 1 Siter
Blondi Skrevet 44 minutter siden Forfatter Skrevet 44 minutter siden Vendi skrev (3 minutter siden): Jeg var på tur i går og det merkes i dag. Jeg var så engstelig og nervøs for alt som kunne gå galt på reiseveien fram og tilbake, og sånt tar faktisk på. Kroppslig også. Er støl og lemster og har sovet en del i dag. Jeg skjønner. Men håper du hadde det koselig på besøk og at det var verdt det 🥰 1 Siter
Vendi Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden (endret) Blondi skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner. Men håper du hadde det koselig på besøk og at det var verdt det 🥰 Ja, det var veldig koselig og absolutt verdt det ja 🥰 Endret 39 minutter siden av Vendi 2 Siter
Blondi Skrevet 39 minutter siden Forfatter Skrevet 39 minutter siden Vendi skrev (Akkurat nå): Absolutt verdt det ja 🥰 Så fint å høre 🥰 Da er det godt med rolig søndag i dag. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.