Martine Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg skal være alene hele helgen, men planen er å trene i morgen tidlig, og kanskje på søndag også. Hadde håpet å få til en skogstur, for oktober er favorittårstiden min å være ute på. Men når jeg ser værmeldingen, frister det ikke helt, så det kan fort hende jeg velger sofaen, pledd og en serie, eller en god bok i stedet. Har du noen planer? 1 Siter
Blondi Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden påskelilje skrev (3 timer siden): Jeg er i utlandet, i varmen. Skal nyte de siste timene i morgen før vi skal reise hjemover om kvelden. Det har vært en veldig spesiell uke hvor jeg har lært mye om bistand. Hørtes deilig ut! 0 Siter
Blondi Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Martine skrev (2 timer siden): Jeg skal være alene hele helgen, men planen er å trene i morgen tidlig, og kanskje på søndag også. Hadde håpet å få til en skogstur, for oktober er favorittårstiden min å være ute på. Men når jeg ser værmeldingen, frister det ikke helt, så det kan fort hende jeg velger sofaen, pledd og en serie, eller en god bok i stedet. Har du noen planer? Begge er gode alternativer. Nyt! Nei, ingen planer her. Blir vel å se serie vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.