Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Tirsdag morgen 30/4 vil vi foreta en del oppgraderinger og bytte av maskinvare. Tjenesten kan derfor være noe ustabil. Vi regner med å starte ca 0530 og være ferdige ved 9 tiden 0 Siter
Singularity Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Følger dere "normen" i forhold til anslått tidsforbruk og reélt tidsforbruk fra tidligere omlegginger, så blir dere vel ferdige sånn en gang mellom kl. 14 og kl. 17 ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Følger dere "normen" i forhold til anslått tidsforbruk og reélt tidsforbruk fra tidligere omlegginger, så blir dere vel ferdige sånn en gang mellom kl. 14 og kl. 17 ;-) Hehe.....det der med kl. 0900 har jeg mine tvil om! ;-) 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Hehe.....det der med kl. 0900 har jeg mine tvil om! ;-) Vi følger ikke noe norm der nei, som regel husker jo brukerene nedetid best :-) Vi kan faktisk skryte av at de fleste oppgraderinger blir tatt "on-the-fly," men velger likevel å si fra. 0 Siter
Gjest FIua Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Ordner dere DOL klinikk også da? Hvis dere vil ha pengene mine, mener jeg... ) 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Ordner dere DOL klinikk også da? Hvis dere vil ha pengene mine, mener jeg... ) Kan ikke se at det er noe problem med klinikken. Send gjerne forespørsel/feilmelding til [email protected] 0 Siter
Gjest FIua Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Kan ikke se at det er noe problem med klinikken. Send gjerne forespørsel/feilmelding til [email protected] Kan sikkert det, men nå er det ikke engang et alternativ å spørre en almenlege! Hvorfor er dette valget fjernet? Nå gidder jeg ikke mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.