Gå til innhold

systemoppdateringer

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag morgen 30/4 vil vi foreta en del oppgraderinger og bytte av maskinvare. Tjenesten kan derfor være noe ustabil. Vi regner med å starte ca 0530 og være ferdige ved 9 tiden

Skrevet

Følger dere "normen" i forhold til anslått tidsforbruk og reélt tidsforbruk fra tidligere omlegginger, så blir dere vel ferdige sånn en gang mellom kl. 14 og kl. 17 ;-)

Skrevet

Følger dere "normen" i forhold til anslått tidsforbruk og reélt tidsforbruk fra tidligere omlegginger, så blir dere vel ferdige sånn en gang mellom kl. 14 og kl. 17 ;-)

Hehe.....det der med kl. 0900 har jeg mine tvil om! ;-)

Skrevet

Hehe.....det der med kl. 0900 har jeg mine tvil om! ;-)

Vi følger ikke noe norm der nei, som regel husker jo brukerene nedetid best :-)

Vi kan faktisk skryte av at de fleste oppgraderinger blir tatt "on-the-fly," men velger likevel å si fra.

Skrevet

Ordner dere DOL klinikk også da? Hvis dere vil ha pengene mine, mener jeg... :o)

Skrevet

Ordner dere DOL klinikk også da? Hvis dere vil ha pengene mine, mener jeg... :o)

Kan ikke se at det er noe problem med klinikken. Send gjerne forespørsel/feilmelding til [email protected]

Skrevet

Kan ikke se at det er noe problem med klinikken. Send gjerne forespørsel/feilmelding til [email protected]

Kan sikkert det, men nå er det ikke engang et alternativ å spørre en almenlege! Hvorfor er dette valget fjernet?

Nå gidder jeg ikke mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...