Gå til innhold

Hva har jeg nå rotet med da ???


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Teller på knappene her, har jo veldig lyst på da! Foreløpig funker denne her så lenge man ikke restarter, men den må nok inn til reparasjon før eller seinere.

Uff da, en dag må du jo restarte........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    14

  • grublings

    7

  • naiv

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Raglan

sorry, jeg blandet deg sammen med et "ikke underskrevet" innlegg på åpent forum. :-)

Helt ok. Svaret passet jo på mitt innlegg også da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

*Knurr*

Ikke bland deg oppi musa mi!

;-))

Har mus sjøl jeg så ;-)) Bare ha din for deg selv du så skal du se hvor mange venner du får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har mus sjøl jeg så ;-)) Bare ha din for deg selv du så skal du se hvor mange venner du får

Jeg har klatremus. Hva med deg?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er noen surrekjerringer :-)

Dæven døtte, ikke sammenling meg med tøytene her. Ikke har'em styring på musa si heller. Det er noen grisejenter som bare gørrer hele gjengen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvor mange dager har den stått på nå?

Tror den har holdt det gående fra torsdag eller fredag.

Tror du den vil eksplodere? Bør jeg investere i en innehjelm? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den har holdt det gående fra torsdag eller fredag.

Tror du den vil eksplodere? Bør jeg investere i en innehjelm? :-/

Den eksploderer nok ikke, men du kunne jo spørre her på data hvor lenge den kan stå på uten restart bare sånn at du er litt forberedt! Glem ikke å ta med OE! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eksploderer nok ikke, men du kunne jo spørre her på data hvor lenge den kan stå på uten restart bare sånn at du er litt forberedt! Glem ikke å ta med OE! :-)

Er ikke noe grense på hvor lenge den kan stå på bare man ikke installerer programm eller foretar noen forandringer i oppsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

Dæven døtte, ikke sammenling meg med tøytene her. Ikke har'em styring på musa si heller. Det er noen grisejenter som bare gørrer hele gjengen! :P

Hva er det du kaller oss ???

*vask munnen din* ;-))

Og jeg har full kontroll på min mus...........har du det på din, eller har du ikke sorten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den eksploderer nok ikke, men du kunne jo spørre her på data hvor lenge den kan stå på uten restart bare sånn at du er litt forberedt! Glem ikke å ta med OE! :-)

OE?????

Otto Espersen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Tror den har holdt det gående fra torsdag eller fredag.

Tror du den vil eksplodere? Bør jeg investere i en innehjelm? :-/

Da kan du kombinere hjelmen med trampolinehoppene dine.

Data og trampolinehjelm ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eksploderer nok ikke, men du kunne jo spørre her på data hvor lenge den kan stå på uten restart bare sånn at du er litt forberedt! Glem ikke å ta med OE! :-)

Mente OS! *rotehue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...