Gå til innhold

Hva har jeg nå rotet med da ???


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Hva er det du kaller oss ???

*vask munnen din* ;-))

Og jeg har full kontroll på min mus...........har du det på din, eller har du ikke sorten?

nope, jeg har *snært* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    14

  • grublings

    7

  • naiv

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Dæven døtte, ikke sammenling meg med tøytene her. Ikke har'em styring på musa si heller. Det er noen grisejenter som bare gørrer hele gjengen! :P

*Snøft*

Har full styring på musa mi jeg, vel! Høh, fjernkontroll, joystick og full pakke.

*fornærma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Da kan du kombinere hjelmen med trampolinehoppene dine.

Data og trampolinehjelm ;-))

Å rull inn du'a! Misunnelig på trampolinekunstene mine, det er det du er!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ME, going on XP.

Forhåpentligvis.

Tror du jeg kan lure meg til en røyk og et glass vann nå så sent? Jeg skal møte opp på fastende mage i morgen tidlig for blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

Å rull inn du'a! Misunnelig på trampolinekunstene mine, det er det du er!

;-)

Misunnelig ???

Jeg kan da kjøpe de trampoliner jeg vil, så du må ikke komme her og komme her du heller.

Du med rustholken ;-)og kassettspiller'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tror du jeg kan lure meg til en røyk og et glass vann nå så sent? Jeg skal møte opp på fastende mage i morgen tidlig for blodprøve.

Ja. Har røykt t.o.m. før operasjon selv.

NB. Dette har jeg aldri sagt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har røykt t.o.m. før operasjon selv.

NB. Dette har jeg aldri sagt. ;-)

Tror du det vil gjøre noe til og fra på utslaget for kolesterol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Misunnelig ???

Jeg kan da kjøpe de trampoliner jeg vil, så du må ikke komme her og komme her du heller.

Du med rustholken ;-)og kassettspiller'n

Det var ikke akkurat DET som var poenget da, vettu. Vedder på at du aldri har byksa Svanens Død på trampoline. Ikke Fugledansen heller. :-P

Bare vent til Wulfi har framkalt den filmen!

Rustholk og kasettspiller..*mumle*...*mumle*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Tror du det vil gjøre noe til og fra på utslaget for kolesterol?

Tror ikke det siden det er såpass tidlig på natta, men helt bombesikker er jeg ikke. Jobber på psykiatrisk jeg, vettu, har glemt alt det andre, he he.

Skynd deg å ta den røyken du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kommer vel innpå det snart nå ja - det ligner på pikksnakk eller snikksnakk ;-)

Det var på tide.

Uff, må se å kravle meg til køys. Skal tidlig opp. Du har tydeligvis ikke tidligvakt i morgen? Eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det siden det er såpass tidlig på natta, men helt bombesikker er jeg ikke. Jobber på psykiatrisk jeg, vettu, har glemt alt det andre, he he.

Skynd deg å ta den røyken du! ;-)

Har tatt halve, vet du noe om bivirkninger ved Cipramil og Remeron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har tatt halve, vet du noe om bivirkninger ved Cipramil og Remeron?

Ikke stort annet enn det jeg finner på nettet. Hvis du synes det florerer av bivirkninger her, så står det like mye under Paracet, he he.

Cipramil

Bivirkninger: Bivirkningene er ofte milde og forbigående og er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. Uten at årsakssammenhengen er klarlagt er følgende bivirkninger vanligst rapportert: Økt svette, hodepine, tremor, svimmelhet, akkommodasjonsforstyrrelser, somnolens, søvnløshet, uro, munntørrhet, kvalme, konstipasjon, diaré, miksjonsforstyrrelser, asteni. Mindre vanlige er: Utslett, pruritus, myalgi, parestesier, ekstrapyramidale symptomer, smaksforandringer, angst, konsentrasjonsforstyrrelser, unormal drøm, nedsatt libido, apati, forvirring, anoreksi, gjesping, oppkast, mavesmerter, dyspepsi, økt spyttdannelse, flatulens, postural hypotensjon, palpitasjoner, takykardi, rhinitt, ejakulasjonsforstyrrelser, impotens, menstruasjonsforstyrrelser, vektøkning, vektreduksjon, tretthet. Det er i tillegg rapportert enkelte tilfeller av hyponatremi. Bradykardi kan opptre hos pasienter som på forhånd har lav hjertefrekvens.

Remeron

Bivirkninger: Hyppige (> 1/100): Økt appetitt og vektøkning, døsighet/tretthet vanligvis de første ukene av behandlingen, hodepine, svimmelhet, ødemer med vektøkning. Mindre hyppige: Lever: Økte transaminaseverdier. Sjeldne (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort annet enn det jeg finner på nettet. Hvis du synes det florerer av bivirkninger her, så står det like mye under Paracet, he he.

Cipramil

Bivirkninger: Bivirkningene er ofte milde og forbigående og er mest fremtredende første eller annen uke av behandlingen. Uten at årsakssammenhengen er klarlagt er følgende bivirkninger vanligst rapportert: Økt svette, hodepine, tremor, svimmelhet, akkommodasjonsforstyrrelser, somnolens, søvnløshet, uro, munntørrhet, kvalme, konstipasjon, diaré, miksjonsforstyrrelser, asteni. Mindre vanlige er: Utslett, pruritus, myalgi, parestesier, ekstrapyramidale symptomer, smaksforandringer, angst, konsentrasjonsforstyrrelser, unormal drøm, nedsatt libido, apati, forvirring, anoreksi, gjesping, oppkast, mavesmerter, dyspepsi, økt spyttdannelse, flatulens, postural hypotensjon, palpitasjoner, takykardi, rhinitt, ejakulasjonsforstyrrelser, impotens, menstruasjonsforstyrrelser, vektøkning, vektreduksjon, tretthet. Det er i tillegg rapportert enkelte tilfeller av hyponatremi. Bradykardi kan opptre hos pasienter som på forhånd har lav hjertefrekvens.

Remeron

Bivirkninger: Hyppige (> 1/100): Økt appetitt og vektøkning, døsighet/tretthet vanligvis de første ukene av behandlingen, hodepine, svimmelhet, ødemer med vektøkning. Mindre hyppige: Lever: Økte transaminaseverdier. Sjeldne (

Jeg tar 20 mg cipramil om morgenen og 15 mg remeron om kvelden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...