Gå til innhold

FU : Hvilken reklame synes du er morsomst?


kie

Anbefalte innlegg

Evt. også favoritter i andre "kategorier".

Selv har jeg veldig sansen for den der (Stratosreklamen?) med han gutten som ønsker seg søsken og legger opp til "romantisk aften" for foreldrene.

Synes det er artig når han besøker mora på sykehuset og bestemt masjerere bort til babyen for å "godkjenne" og overrekke et par fotballsko.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    6

  • birdie

    4

  • Amiga

    2

  • Tornerose

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille roro

Jeg liker den med han mannen som maler seg inne i et hjørne,så kommer kjerringa hjem å når hu går så viser hu finger'n...Den er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesten hodeløse nick

Jeg synes det er så mange gode sjamporeklamer. Og - for ikke å glemme tyggegummireklamer...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen reklame har fått meg til å le mere en den der med de to mannfolka som står på et toalett. Hvor den lille mannen sier til den store mannen etter å ha tatt en pastill av ett eller annet slag:

Oh, you sweet little thing :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

En som sjelden blir vist; Han japsen som tørker seg i ansiktet med en vestlandslefse, og klapper seg på magen og og gir uttrykk for at han er mett når våtserviettene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det vel den Volvoreklamen der det festkledde paret kommer altfor tidlig til selskapet. "Det tar tid å venne seg til det", eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ...Må innrømme eg føler meg litt "utafor" akkurat no, ser fryktelig sjelden på TV og om eg nevnte en av mine favoritter.........så var sikkert den slutta å gå på TV for ett par år siden......:)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ...Må innrømme eg føler meg litt "utafor" akkurat no, ser fryktelig sjelden på TV og om eg nevnte en av mine favoritter.........så var sikkert den slutta å gå på TV for ett par år siden......:)

Mvh

Si det, si det, si det!!!

Det er sikkert flere som husker den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det, si det, si det!!!

Det er sikkert flere som husker den :-)

Tja..Husker ikkje reklamene sjøl en gang ! :)

Men den der :Japp reklamen der en fyr tøyde ut på sin Saab etter trim, og det kom en hjelpsom fyr og dytta bilen utfor ett stup el. noe !

Lo godt første gang eg så den ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..Husker ikkje reklamene sjøl en gang ! :)

Men den der :Japp reklamen der en fyr tøyde ut på sin Saab etter trim, og det kom en hjelpsom fyr og dytta bilen utfor ett stup el. noe !

Lo godt første gang eg så den ! :-)

Mvh

Porsche, Geir, Porsche.. 911, til og med.

*svelger tungt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja..Husker ikkje reklamene sjøl en gang ! :)

Men den der :Japp reklamen der en fyr tøyde ut på sin Saab etter trim, og det kom en hjelpsom fyr og dytta bilen utfor ett stup el. noe !

Lo godt første gang eg så den ! :-)

Mvh

Den husker jeg :-)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche, Geir, Porsche.. 911, til og med.

*svelger tungt*

Var det ikkje det eg sa, eg husker jo nesten ingenting lenger ! *klasker meg sjøl i panna*

Porsche og Saab blir jo ikkje helt det samme, nei ! :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den husker jeg :-)

*ler*

Morsom den ja ! :)

Men husk på att vi vestlige har en stygg statistikk i forhold til TV titting, så pass på... !

Tror hver av oss brukte i snitt 5 timer av vårt voksne liv til kyssing, og 12 år (!!!) til Tv-titting ! :(

Uff...Stygg sak ! *ler*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tja..Husker ikkje reklamene sjøl en gang ! :)

Men den der :Japp reklamen der en fyr tøyde ut på sin Saab etter trim, og det kom en hjelpsom fyr og dytta bilen utfor ett stup el. noe !

Lo godt første gang eg så den ! :-)

Mvh

Å JA! Den husker jeg også, har den som ringetone på mobilen, he he.

Og jeg som ikke trodde jeg kunne være med i FUen fordi jeg ikke ser tv. Men så ordna det seg. :-)

*lettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom den ja ! :)

Men husk på att vi vestlige har en stygg statistikk i forhold til TV titting, så pass på... !

Tror hver av oss brukte i snitt 5 timer av vårt voksne liv til kyssing, og 12 år (!!!) til Tv-titting ! :(

Uff...Stygg sak ! *ler*

Mvh

Uff, ja...

Det er bra vi har gått mer og mer over til internett, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å JA! Den husker jeg også, har den som ringetone på mobilen, he he.

Og jeg som ikke trodde jeg kunne være med i FUen fordi jeg ikke ser tv. Men så ordna det seg. :-)

*lettet*

Godt det finnes andre ting å benytte tiden til da, for oss som ikkje ser på TV !

Hilsen "The Little Drummer Boy" *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...