Gå til innhold

FU : Hvilken reklame synes du er morsomst?


kie

Anbefalte innlegg

Det bare må være den prix reklamen med de heavygutta som skulle ut å handle,og den ene ble igjen hjemme. Han som kledde seg i rosa og danset med den søte "tuppe-tuppen" på hodet. Ler like mye hver gang jeg ser den :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • kie

    6

  • birdie

    4

  • Amiga

    2

  • Taj Mahal

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Godt det finnes andre ting å benytte tiden til da, for oss som ikkje ser på TV !

Hilsen "The Little Drummer Boy" *gliser*

Jeg ser kanskje ett program i uka på snitt, bortsett fra når de virkelig store sykkelløpa går; Giro d'Italia, Tour de France og Vuelta a Espana. DA er det Eurosport og sofa'n.

Glemmer til og med tv-program jeg kunne tenke meg å se, he he.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Godt det finnes andre ting å benytte tiden til da, for oss som ikkje ser på TV !

Hilsen "The Little Drummer Boy" *gliser*

Jeg ser kanskje ett program i uka på snitt, bortsett fra når de virkelig store sykkelløpa går; Giro d'Italia, Tour de France og Vuelta a Espana. DA er det Eurosport og sofa'n.

Glemmer til og med tv-program jeg kunne tenke meg å se, he he.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare må være den prix reklamen med de heavygutta som skulle ut å handle,og den ene ble igjen hjemme. Han som kledde seg i rosa og danset med den søte "tuppe-tuppen" på hodet. Ler like mye hver gang jeg ser den :o))

Ja, den er en av "favorittene" her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare må være den prix reklamen med de heavygutta som skulle ut å handle,og den ene ble igjen hjemme. Han som kledde seg i rosa og danset med den søte "tuppe-tuppen" på hodet. Ler like mye hver gang jeg ser den :o))

hiver meg på den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser kanskje ett program i uka på snitt, bortsett fra når de virkelig store sykkelløpa går; Giro d'Italia, Tour de France og Vuelta a Espana. DA er det Eurosport og sofa'n.

Glemmer til og med tv-program jeg kunne tenke meg å se, he he.

:-)

Det heter Vuelta de España! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i helvete fant du den der dingsen???? Den over n-en?

*leter*

Jeg har den på tastaturet, men man skal få den oppmed Alt og et nummer også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe - denne, vel ~

Korttidsminneforeninga neste? Æresmedlem?

*rekker tunge*

Å den.

Kortidsminne er inntakt, om noe selektivt. Sløser da ikke bort hjernekapasiteten min på sånne dingsenavn. ;-)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være Prix-reklamen med disse "hardrockerne", hvor en blir igjen mens de andre handler, drar fram pusekatt-CD'en og danser med all slags rosa stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fire in the Sky" med han fyren som lager show hjemme for kompisene og må lokke med pottitgull for å få dem til å bli.

"Thunder, thunder!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare må være den prix reklamen med de heavygutta som skulle ut å handle,og den ene ble igjen hjemme. Han som kledde seg i rosa og danset med den søte "tuppe-tuppen" på hodet. Ler like mye hver gang jeg ser den :o))

ENIG!!! den er aller, aller best! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ikea reklamen der foreldrene tror de er alene hjemme,og har en liten sex lek.

Da han gjemmer den bak bildet av datteren.

Den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caztra

liker godt den nye seigmenn reklamen med legen som leker seg på kontoret med sine seigmenn:-) ellers er Twistreklamen der de filmer tiden bakover ganske festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være Prix-reklamen med disse "hardrockerne", hvor en blir igjen mens de andre handler, drar fram pusekatt-CD'en og danser med all slags rosa stæsj.

Helt enig med Tornerose, den er råmorsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...