Gå til innhold

FU: Liker dere å synge, folkens?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Å synge er et must for meg og mitt humør :o)

Har spillt inn cd med en rekke kjente artister. Dog er det jeg som har mixet å brendt cdn :-D kjempe artig!

WOW!

Er du veldig kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • Taj Mahal

    4

  • mariaflyfly

    2

  • nanna

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Å synge er et must for meg og mitt humør :o)

Har spillt inn cd med en rekke kjente artister. Dog er det jeg som har mixet å brendt cdn :-D kjempe artig!

WOW!

Er du veldig kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei, jeg synger opera som jeg "finner på sjæl"! eller stev! hehe

Svensktoppar er KUN til å danse etter, i verste fall! :-)

Men kan synge litt etter når gubben spiller "Chet" - da gauler jeg "Mr.Sandman" - etc.

Dessuten liker jeg den "Blue Moon"!!!!

Blue Moon er fin, vettu!

Høvdingen og "gitarkameratene" skal spille inn cd denne uka. Sikkert plass til en flisgubbe også. ;-)

Stev har jeg aldri forsøkt, hmm....er det sånn høyt opp og langt ned i et kort byks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Moon er fin, vettu!

Høvdingen og "gitarkameratene" skal spille inn cd denne uka. Sikkert plass til en flisgubbe også. ;-)

Stev har jeg aldri forsøkt, hmm....er det sånn høyt opp og langt ned i et kort byks?

Tam-dudelidisan, - SA HO! :-) sånn er stev! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synger alltid reggae i bilen. Har bare én kasett der, og det er reggaemusikk.

Blir du ikke lei av den samme skiva dag ut og dag inn? :o) Jeg varierer i det minste med litt opera, pop/rock og det meste annet. Eller har det blitt en vane at i bilen er det bare raggaemusikk som duger? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Er du veldig kjent?

Innad i familien så :-) Jeg LAGER cd selv som jeg synger med de kjente artistene som jeg spiller cd av. U see? de kjente artister vet med andre ord ikke hvem jeg er :-D

sitter bare å har det gøy med pc'n min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innad i familien så :-) Jeg LAGER cd selv som jeg synger med de kjente artistene som jeg spiller cd av. U see? de kjente artister vet med andre ord ikke hvem jeg er :-D

sitter bare å har det gøy med pc'n min

Det er synd på deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Tam-dudelidisan, - SA HO! :-) sånn er stev! *s*

Ja, det er akkurat sånt jeg mener. SA er høyt oppe i ganen og så lander HO langt nedi drøvelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Blir du ikke lei av den samme skiva dag ut og dag inn? :o) Jeg varierer i det minste med litt opera, pop/rock og det meste annet. Eller har det blitt en vane at i bilen er det bare raggaemusikk som duger? :o)

Tror nok det er blitt en vane. Forbinder akkurat den bilen med reggae.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Innad i familien så :-) Jeg LAGER cd selv som jeg synger med de kjente artistene som jeg spiller cd av. U see? de kjente artister vet med andre ord ikke hvem jeg er :-D

sitter bare å har det gøy med pc'n min

Å sånn! Det der må jeg lufte for høvdingen, kanskje han kan vise hvordan man gjør det.

Tenk å få synge

med Afroman

lilla jag

lilla jag

med kule Afroman

*drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg liker å synge, ja. Jeg er innmari flink til å like å synge. ;-)

Og helten tar det med fatning?

*ser for seg et synge-trampoline-treff. I Natadal.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helten tar det med fatning?

*ser for seg et synge-trampoline-treff. I Natadal.*

Hehe - han er dessverre ikke velsignet med musikalitet, så det skulle nok ikke plage ham nevneverdig. *dukker for slag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånn! Det der må jeg lufte for høvdingen, kanskje han kan vise hvordan man gjør det.

Tenk å få synge

med Afroman

lilla jag

lilla jag

med kule Afroman

*drømmer*

Ja, det er kjmpekult :-D så morsomt å sette på cd'n når man har besøk av familien. Min familie merket det ikke men.... for de synes jeg var så flink he he de trodde jeg var Dolly Parton *lol*

*kanskje de ikke hørte meg i bakgrunnen*

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, jeg elsker å synge

Synes det er helt topp når vi er en god gjeng og høvdingen drar fram gitaren. Burde gjøre det oftere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe - han er dessverre ikke velsignet med musikalitet, så det skulle nok ikke plage ham nevneverdig. *dukker for slag*

Er'n blitt skapdoler? ;-)

Tror høvdingen også lusker litt rundt, må finne et reservenick når svigermorgørra skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, det er kjmpekult :-D så morsomt å sette på cd'n når man har besøk av familien. Min familie merket det ikke men.... for de synes jeg var så flink he he de trodde jeg var Dolly Parton *lol*

*kanskje de ikke hørte meg i bakgrunnen*

*fnis*

Dolly Parton, huh? Jeg og Tuss@ sang Jolene på treffet, he he. Bare sånn for oss sjøl da.

Og så sang vi Nå skal vi skilles Johanne på treffet ved siden av. Eldretreff. Da tusla de gamle hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt topp når vi er en god gjeng og høvdingen drar fram gitaren. Burde gjøre det oftere!

Du forresten, hva er en "kondemnert pudding" ?

hilsen den siviliserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...