Gå til innhold

FU: Liker dere å synge, folkens?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Du forresten, hva er en "kondemnert pudding" ?

hilsen den siviliserte

Et varebilvrak.

Varebil>ser ut som en fiskepudding>=pudding.

Taksten på reparasjonen overstiger bilens verdi. Høvdingen kræsja i Danmark i vinterferien.

Pss..dere glemte å hente den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    6

  • Taj Mahal

    4

  • mariaflyfly

    2

  • nanna

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Om enn evnene mangler så er lysten til stede! hehe

Kråke er neppe dekkende ord, men skitt au. Man får breke med det nebbet man har... eller.... hvordan var det nå igjen?

"En natt som jeg vandret så ensom i st.pauli gjennom gassopplyste gater der sang og latter lød..." Kom an retz, vi tar en trall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Om enn evnene mangler så er lysten til stede! hehe

Kråke er neppe dekkende ord, men skitt au. Man får breke med det nebbet man har... eller.... hvordan var det nå igjen?

"En natt som jeg vandret så ensom i st.pauli gjennom gassopplyste gater der sang og latter lød..." Kom an retz, vi tar en trall!

Jeg fant en gammel sjømann

som lå så unaturlig

med en lang stilett i ryggen

han var faktisk nesten død.

Jepp, den er i høyeste grad sangbar. Du, jeg sang ikke på det minitreffet, vel? Husker ikke helt. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille roro

Innad i familien så :-) Jeg LAGER cd selv som jeg synger med de kjente artistene som jeg spiller cd av. U see? de kjente artister vet med andre ord ikke hvem jeg er :-D

sitter bare å har det gøy med pc'n min

Det hørtes jo kjempegøy ut.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg elskere å synge å vennene mine sier jeg er kjempeflink å må bestandig synge på fester å det er gøy.

Tror aldri noen har spurt meg, men man har da eget initiativ. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg elskere å synge å vennene mine sier jeg er kjempeflink å må bestandig synge på fester å det er gøy.

Tror aldri noen har spurt meg, men man har da eget initiativ. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en gammel sjømann

som lå så unaturlig

med en lang stilett i ryggen

han var faktisk nesten død.

Jepp, den er i høyeste grad sangbar. Du, jeg sang ikke på det minitreffet, vel? Husker ikke helt. :-/

Jepp, you did!

Såvidt jeg husker var det to strofer av "Lucille" og tre "Jolene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jepp, you did!

Såvidt jeg husker var det to strofer av "Lucille" og tre "Jolene"

Det var jo anstendig nok. Det blir som regel mer trøblete når man står oppå bordet og synger "Roll mee ooover, yankeeee soo-ooldieeer, roll mee oover, lay me doown and do it agaiiiin."

Tips: Ikke gjør det, du blir kasta ut.

*snakker av erfaring*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jaaaa! Jeg elsker å synge, særlig Frem fra glemselen - sanger som jeg bare husker halve teksten på...

Fireåringen min pleier å si fra år det er nok... "Ikke syng mamma! Det er helt grusomt å høre på!" :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg synger det meste av tiden. :o)

Mm, det gjør jeg. Men stort sett bare for meg selv, på badet, eller sammen ungene.

Har vært med i gospelkor, og savner det en del, men har ikke mulighet til å være med lenger før ungene blir større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yndlingslåt? Å synge altså, ikke høre på.

Oi... Det er så mange.. Nå er det liksom eksamensrepertoaret som står øverst på lista.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havren

Opera? Det får jeg ikke helt teken på.

Jeg har noen cd er med opera liggende. Disse benytter jeg enhver anledning til å høre på når jeg en sjelden gang er alene hjemme. Etter hvert har jeg faktisk fått teket på det der med å synge opera.

Prøv du også.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Er du så god at du BØR komme ut av skapet? Sånn skikkelig god, mener jeg?

Hehe... det er liksom ikke så lett å vurdere selv! *ler mer* Nei, jeg har mine tvil. Ungene holder i hvert fall på å dævve av latter når jeg prøver meg på opera, det er sikkert ikke noe godt tegn? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Jeg synger over alt, jeg, og har problemer med å holde kjeft når det spilles en sang jeg liker og kan teksten på. Nå har jeg begynt å synge i kor, og det er alle tiders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...