Gjest Caztra Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Jeg har ett svært utydelig, omtrent ulesbart passord. Hvordan er det mulig å få byttet det ut med ett nytt? 0 Siter
Gjest webmaster, tilsyn Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Gå inn på "Min side", velg linken "Oppdater din profil". Derfra kan du selv endre passordet. Tips: Du kan kopiere passordet og lime det inn i passordfeltet. 0 Siter
Gjest Caztra Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Gå inn på "Min side", velg linken "Oppdater din profil". Derfra kan du selv endre passordet. Tips: Du kan kopiere passordet og lime det inn i passordfeltet. Da får jeg bare beskjed om at det allerede finnes en bruker med den samme e-post adressen. Jeg får altså ikke lov å bruke samme adressen for å få nytt passord? Jeg har heller ikke verktøylinjer med Klipp/lim knapper på internettsiden min. Hvordan få jeg det? 0 Siter
Gjest webmaster, tilsyn Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Da får jeg bare beskjed om at det allerede finnes en bruker med den samme e-post adressen. Jeg får altså ikke lov å bruke samme adressen for å få nytt passord? Jeg har heller ikke verktøylinjer med Klipp/lim knapper på internettsiden min. Hvordan få jeg det? Du må være logget inn som den brukeren du skal endre passordet til. Du markerer det du skal kopiere ved å holde venstre musetast nede og stryke markøren over teksten. Deretter trykker du tastene Ctrl og c samtidig for å kopiere. For å lime inn trykker du Ctrl og v samtidig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.