Gå til innhold

"Blikket som traff" (2 måneder siden treffet)

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta di?

Skrev dette 1 uke etter treffet, men turte ikke trykke send-knappen, da...:

"Den kvelden, vet ikke helt hva som gjorde det, at jeg "oppdaget" deg. Merket bare etter hvert at blikket mitt stadig søkte etter deg i lokalet, lurte på hva du holdt på med. Ville prate med deg, men turte ikke helt likevel.

Da jeg skulle gå, vi sa hadet, klemte, var nær, møtte blikket ditt, så nær, traff meg ned i magen, så munnen din, tenkte på å kysse deg, gjorde selvsagt ikke det, men tenkte det likevel. Jeg var så overrumplet, trodde jeg bare innbilte meg det hele.

Noen dager gikk, tenkte på deg, tenkte på blikket og munnen. Prøvde bli mer kjent med deg, var nysgjerrig.

Overraskelsen var stor den dagen du innrømte at du også hadde sett på meg den kvelden.

Vet ikke hva dette kan bli, om det kan bli noe, mange hindringer. Er trist og glad på en gang... Trist fordi jeg ser hindringene, glad fordi det er godt å bli kjent med deg."

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...