Serafia Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 Jeg ønsker meg litt fred... Fra meg selv... fra angsten, fra tankene, fra skjelvingen. Litt ro... . Fra hverdagen og stresset, fra jobbingen, fra letingen. Fra meg. En liten pause fra andre, fra krav, fra ansvar. Fra å forholde seg. Noen som vet hvor jeg kan finne litt fred? 0 Siter
carma Skrevet 2. mai 2002 Skrevet 2. mai 2002 *pakker Sera inn i trygge varme klemmer og fredlige tanker* Skulle ønske jeg kunne gi deg den freden du lengter etter... -men den er i deg selv, bak bearbeidelsen av angsten og frykten du kjenner. Jeg håper du får bedre dager og fred i sjelen snart. Tenker på deg! 0 Siter
Serafia Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Skrevet 2. mai 2002 *pakker Sera inn i trygge varme klemmer og fredlige tanker* Skulle ønske jeg kunne gi deg den freden du lengter etter... -men den er i deg selv, bak bearbeidelsen av angsten og frykten du kjenner. Jeg håper du får bedre dager og fred i sjelen snart. Tenker på deg! Takk, carma. Jeg kjenner bare fortvilelsen og smerten, og vil så gjerne bort fra den. Slippe den. Litt. Få litt fred. Få lov å være liten og svak. Få slippe unna litt... 0 Siter
Alvinnen Skrevet 3. mai 2002 Skrevet 3. mai 2002 Serafia Kjære Vet ikke hva jeg skal si.. som alltid Men en ting skal du vite: Du fortjener det virkelig ikke!!! *stille tårer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.