Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente som har hatt 4 icsi forsøk bak meg,neg.resultat.eggene festet seg ikke.

etter at jeg avsluttet forsøkene i oktober,har jeg begynnt å få menssmerter.har aldri hatt det før.har vanlig syklus på 28 dager,men mensen er helt forandret.før hadde jeg blødning i 4 og 5 dager.nå går det ca 3.jeg har bare hatt blødning om dagen.om natten har jeg ikke mens,bare første dagen da jeg blør mest.selv om det går 28 dager mellom har mensen også begynnt med mørkt/svart blødning.i tilegg har jeg utrolig spente bryst i fra eggløsning helt til mens.

jeg lurer veldig på hva dette kan være.

må jeg gå til lege for å undersøke dette,kan han sende meg videre til gynekolog,ønsker ikke at legen min skal foreta evnt.undersøkelse

håper du kan svare meg.ønsker å bli tatt seriøst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51717-merkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Fargen på menstruasjonsblodet betyr ikke noe. Smertene kan du forsøke å lindre med f.eks. Ibux eller andre medikamenter av typen NSAID som du kan kjøpe i små mengder uten resept. Hvis det ikke hjelper, bør du snakke med din lege om problemet. Tilstanden endometriose kan gi slike smerter (se i helseleksikon). Ømme bryster før menstruasjon er noe som er ganske vanlig, og mange merker at det øker med alderen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/51717-merkelig/#findComment-206265
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...