Gå til innhold

FU : Hva hadde dere gjort dersom partneren var utro?


Gjest utrolig

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig

Og det kom som ett sjokk!

DU trodde dere hadde det bra , dere hadde barn i sammen og han / hun ba om tilgivelse?

*lurer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet er utroskap for meg utilgivelig. Jeg kunne aldri stolt på ham igjen, har han vært utro en gang er det ingenting som står i veien for at han er utro igjen. Men, siden jeg aldri har vært i den situasjonen, kan jeg ikke si helt sikkert hvordan jeg ville reagert. Jeg håper jeg hadde forstått at jeg fortjener bedre og forlatt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Ekteskapet mitt hadde umidellbart vært over. Det finnes INGEN unnskyldning for utroskap. I det øyeblikket man er utro har man brutt en barriere. Man har bevist hvor lite respekt man har for sin livsledsager, og at man ikke kan ha full tillit til at personen elsker deg. jeg ville for al fremtid være plaget av synet av min partner sammen med den andre personen. Det hadde jeg ikke orket.

Jeg er dønn bastant når det gjelder dette. Det er lov å gjøre feil, det er viktig å snakke ut, men det er forskjell på å gjøre feil og vise total mangel respekt for sin partner og forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at jeg kan svare på det, jeg tror ikke jeg klarer å forestille meg hvordan jeg hadde reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ShadowGirl

Ekteskapet mitt hadde umidellbart vært over. Det finnes INGEN unnskyldning for utroskap. I det øyeblikket man er utro har man brutt en barriere. Man har bevist hvor lite respekt man har for sin livsledsager, og at man ikke kan ha full tillit til at personen elsker deg. jeg ville for al fremtid være plaget av synet av min partner sammen med den andre personen. Det hadde jeg ikke orket.

Jeg er dønn bastant når det gjelder dette. Det er lov å gjøre feil, det er viktig å snakke ut, men det er forskjell på å gjøre feil og vise total mangel respekt for sin partner og forholdet.

Og du _ER_ mann ??? Glad det finnes noen få slike som deg ! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oldman

Er ikke utroskap noe man bare må finne seg i nå for tiden? Det finnes jo snart ikke noe moral igjen noen plass.

Til og med muligheten for å få skillmisse ved dom ved utroskap, har myndighetene fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke.

Annet enn at jeg hadde blitt veldig lei meg.

Tror det er vanskelig å vite på forhånd egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Og du _ER_ mann ??? Glad det finnes noen få slike som deg ! :-)))

Jo takk for det. Jeg prøver å holde en viss moral og fokus på familieverdier slik at kona mi og jeg kan ha en sunt og trygt forhold og fine rammer for datteren min å vokse opp i.

Tenkte at slike kvaliteter kan kompensere for en voldsom appetitt og en evne til å prompe i sofaen altfor ofte.*L*

Og vet du hva? Jeg setter ned dolokket etter meg!!!!!!!!!!

Det er kanskje ikke så mange igjen av slike som meg, men til gjengjeld er det ganske mye av meg!*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Sambo hadde gått på dagen, om jeg hadde vært utro.

Selv tror jeg på tilgivelse, men jeg har levd etter litt andre normer enn han har:-)

Det er så mye som spiller inn på hvilken avgjørelse man ville tatt.

Hvem, hvor, hvorfor, nårtid, hvor mange ganger etc.etc

Stol på magefølelsen din, når det verste sinnet og sårheten har roet seg litt.

Lykke til, og du, det ER menneskelig å feile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slått'n i hue med jernpanna, hivd'n på dør, og myrda elskerinna.

Eller jeg hadde grått og tryglet for å redde ekteskapet.

Eller kanskje helst begge deler.

Håper jeg aldri kommer til å finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sine

Jeg ville tilgitt hvis det var en engangsgreie eller et veldig kortvarig forhold.

Ville ikke tilgitt hvis det hadde vart en stund, eller hvis han hadde dratt henne med seg hjem til oss mens jeg var borte.

Men, det viktigste av alt, jeg ville helst ikke at han skulle innrømmet det for meg. Er litt av en struts, og hvis jeg ikke vet om det, så skjer det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap er total mangel på respekt for sin partner. Et slikt tillitsbrudd hadde jeg aldri tilgitt, så hos meg hadde det bare vært en vei - og det er ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje kva eg ville ha gjort, men eg ville blitt fullstendig KNUST, såpass veit eg... Forferdeleg tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...