Gå til innhold

FU : Hva hadde dere gjort dersom partneren var utro?


Gjest utrolig

Anbefalte innlegg

Gjest kaninen

Mange ledende psykologer sier at utroskap kan være sundt for et forhold. Og da velger jeg å tro på fagfolkene. De vet hva de snakker om. De har tross alt gått på universitetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva min første reaksjon ville vært, men det hadde ikke betydd slutten på forholdet. Det må være lov å gjøre feil uten at livet skal falle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe hyggelig, men det er ikke enden på samlivet. Vårt forhold består av en hel masse greier, alt fra leilighet og unger til vennskap og morsomme øyeblikk.. hvorfor skal alt bli ødelagt av et feiltrinn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbart hadde jeg blitt skuffet og skikkelig forbannet, selvsagt. Jeg hadde aldri mer kunnet stole på ham, og det hadde også betydd slutten på ekteskapet. Å bo sammen med et menneske jeg ikke kan stole på er helt umulig for meg.

Jeg håper jeg kunne tilgitt ham i den grad at vi fortsatt kunne hatt et greit forhold når det gjelder samarbeidet om barna og deling av felles eiendom. Hevn og årevis med bitterhet kommer det ingenting godt utav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva jeg ville svart FØR vi fikk barn: Ut med deg, din drittsekk !

Men jeg prioriterer faktisk litt annerledes nå, og jeg ville vært villig til å bo sammen med ham fremdeles. Og det er pga sønnen vår. Tanken på å rive ham vekk fra faren hans, gjør enda vondere ! Det skulle nok mye til før jeg orket å gjøre det.

Men innvendig ville jeg vært iskald etter et slikt svik. Tror neppe jeg hadde greid å tilgi, innerst inne. Det ville antageligvis bare vært et spørsmål om tid før jeg dro fra han likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kanskje som så:

OK-han har vært utro, og det kommer alltid til å ligge i bakhodet om vi ikke skiller oss, det vil komme opp i krangler osv. Så for å stille likt, slår jeg til og tester ut en ordentlig kjekkas, kommer hjem og sier at nå står vi likt, skal vi fortsette eller gå hver til vårt?

Kanskje ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd.

Samboeren min var utro mens jeg gikk høygravid. Dette fant jeg ut først like etter at vi fikk sønnen vår.

Jeg ble totalt sjokkert, for jeg trodde at vi hadde det fint på _alle_ måter.

Min første reaksjon var at denne mannen ville jeg absolutt ikke leve sammen med. En kort pause ble det, men for å gjøre en lang historie kort, så fant vi tilbake til hverandre. Jeg tilga. Det kostet mye, av oss begge, men det går an å reparere faktisk.

Må vel legge til at vi har gått fra hverandre i dag (etter å ha holdt sammen i 12 år), men det hadde absolutt ikke noe med utroskap å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda kjent fenomen. Han var utro med min venninde i et år!!

Det er igrunnen greit, jeg vet hva hu har fått for å si det sånn... ;0)

Det verste var kampanjen deres for å gi MEG skylda etterpå! Jeg dro med unga og litt skrammel. Hadde han jeg bor med nå gjort det, ja jeg vet sannelig ikke jeg. Hadde vel tatt unga og litt skrammel og stabla meg på beina igjen en gang til tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Ja, men hadde han gjort det?? :-)

Nå har det aldri vært et aktuelt spørsmål i vårt forhold,så det vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LuIa

Jo takk for det. Jeg prøver å holde en viss moral og fokus på familieverdier slik at kona mi og jeg kan ha en sunt og trygt forhold og fine rammer for datteren min å vokse opp i.

Tenkte at slike kvaliteter kan kompensere for en voldsom appetitt og en evne til å prompe i sofaen altfor ofte.*L*

Og vet du hva? Jeg setter ned dolokket etter meg!!!!!!!!!!

Det er kanskje ikke så mange igjen av slike som meg, men til gjengjeld er det ganske mye av meg!*LOL*

Du høres ut som mannen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...