Gå til innhold

Helvetes pc-brukere!


Vincent

Anbefalte innlegg

Disse hersens Windows-brukerne er noen uansvarlige søppelhuer, som ikke engang har så mye som et oppdatert virusprogram.

På fem dager har jeg fått ikke mindre enn 437 virusmailer - omlag halvparten er fra dolinger.

Virusen gjør ingen som helst skade hos meg, men det er drit irriterende å få mailboksene fulle av dritt.

Det skulle vært døds-straff for å ikke ha et oppdatert virusprogram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dødsstraff er vel egentlig litt for snilt....

Tving dem til å bruke sin egen PC! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er noe som "går".

Jeg har oppdatert Norton og får masse virusmail. Har fått fra bl.a. birdie og conan. Ingen av dem har virus på sin maskin.

Selv har jeg visst sendt til nanna, enda jeg overhodet ikke kan huske å ha sendt noe som helst til henne. Tviler på om jeg har emailadressen hennes....

Har skrevet innlegg om det på meldinger.

Men irriterende er det!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe som "går".

Jeg har oppdatert Norton og får masse virusmail. Har fått fra bl.a. birdie og conan. Ingen av dem har virus på sin maskin.

Selv har jeg visst sendt til nanna, enda jeg overhodet ikke kan huske å ha sendt noe som helst til henne. Tviler på om jeg har emailadressen hennes....

Har skrevet innlegg om det på meldinger.

Men irriterende er det!

Mvh

Klez-viruset bruker en tilfeldig annen person som avsender, så hvis en annen person har både deg og Nanna i sin adresseliste så kan viruset snappe opp din mailadresse og sende mail til Nanna fra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja...hvis dere amatører (les: mac-brukere) får det som dere vil - noe dere selfølgelig IKKE får, og mac blir mer utbredt, så kommer det nok viruser som er farlige for dere også. Og hva skjer da? Jo, dere må begynne å tenke selv. Skummelt prospekt, med tanke på de lave forutsetningene, både intellektuellt og moralsk, som ligger til grunn for å bruke mac. Men, selfølgelig - 90% prosent av verdens befolkning - dermed også 90% av pc-brukerne - er idioter, og dermed blir resultatene deretter. For mac er vel det egentlige tallet nærmere 100%, men vi merker heldigvs ikke så mye til dere.

Uff og uff :-))))))

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja...hvis dere amatører (les: mac-brukere) får det som dere vil - noe dere selfølgelig IKKE får, og mac blir mer utbredt, så kommer det nok viruser som er farlige for dere også. Og hva skjer da? Jo, dere må begynne å tenke selv. Skummelt prospekt, med tanke på de lave forutsetningene, både intellektuellt og moralsk, som ligger til grunn for å bruke mac. Men, selfølgelig - 90% prosent av verdens befolkning - dermed også 90% av pc-brukerne - er idioter, og dermed blir resultatene deretter. For mac er vel det egentlige tallet nærmere 100%, men vi merker heldigvs ikke så mye til dere.

Uff og uff :-))))))

".................................."

"Og hva skjer da? Jo, dere må begynne å tenke selv."

mm, for det har vi (mac-brukerne) jo aldri gjort, valget av datamaskin viser jo heilt klart saue-mentaliteten..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og hva skjer da? Jo, dere må begynne å tenke selv."

mm, for det har vi (mac-brukerne) jo aldri gjort, valget av datamaskin viser jo heilt klart saue-mentaliteten..... :)

Det der er jo en helt feilslått logikk. Det er ingen logikk som tilsier at mindretallet har rett kun fordi det er mindretallet.

:-)

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo en helt feilslått logikk. Det er ingen logikk som tilsier at mindretallet har rett kun fordi det er mindretallet.

:-)

"........................."

mens saue-mentalitet, det er heilt klart å foretrekke? :)

ja til eit ugjennomtenkt valg av datamaskin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mens saue-mentalitet, det er heilt klart å foretrekke? :)

ja til eit ugjennomtenkt valg av datamaskin! :)

For å videreføre logikken; selv om man er mange, er det ikke dermed sagt at man er sauer. Altså - 100.000 fluer kan ta feil - bæsj er ikke nødvendigvis godt. I dette tilfellet, derimot, tar de ikke feil.

(Og ikke bruk sammenligningen bæsj-pc - den er for enkel :-)

:-)

"................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å videreføre logikken; selv om man er mange, er det ikke dermed sagt at man er sauer. Altså - 100.000 fluer kan ta feil - bæsj er ikke nødvendigvis godt. I dette tilfellet, derimot, tar de ikke feil.

(Og ikke bruk sammenligningen bæsj-pc - den er for enkel :-)

:-)

"................................."

hehe...no er eg forsåvidt glad i enkle løsninger, da - men eg skal la være, ja (og da kan jo du la være med å ta den med mac og enkle løsninger....:) )

nei, det er ikkje sikkert man tar feil sjølv om man er mange. men med ei datamaskin med duppeditter produsert av x antall forskjellige produsenter så MÅ det jo berre gå galt - og det gjer det jo også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...no er eg forsåvidt glad i enkle løsninger, da - men eg skal la være, ja (og da kan jo du la være med å ta den med mac og enkle løsninger....:) )

nei, det er ikkje sikkert man tar feil sjølv om man er mange. men med ei datamaskin med duppeditter produsert av x antall forskjellige produsenter så MÅ det jo berre gå galt - og det gjer det jo også :)

For å legge lokk på diskusjonen; Ja, du har rett i det. Men det er jo et spørsmål om hva man prioriterer - stabilitet på grensen til det kjedelige, med dertil tilhørende begrensede (valg)muligheter - eller det motsatte :-)

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å legge lokk på diskusjonen; Ja, du har rett i det. Men det er jo et spørsmål om hva man prioriterer - stabilitet på grensen til det kjedelige, med dertil tilhørende begrensede (valg)muligheter - eller det motsatte :-)

"........................"

hmm....pc som ekstremsport....det hadde eg ikkje tenkt på *skifte ut fallskjermen med pc* ........wææææææhh!!!!! detta var jaggu utfordrende, skummelt og spennende! ehh.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....pc som ekstremsport....det hadde eg ikkje tenkt på *skifte ut fallskjermen med pc* ........wææææææhh!!!!! detta var jaggu utfordrende, skummelt og spennende! ehh.... :)

Jepp - man kan vel sammenligne det med å velge mellom en sur, kjip Fiat UNO eller en GSX-R 1000. Vel er førstnevnte trygg og stabil, og det er mindre sjanse for at det går galt - men akk så kjedelig :-)

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - man kan vel sammenligne det med å velge mellom en sur, kjip Fiat UNO eller en GSX-R 1000. Vel er førstnevnte trygg og stabil, og det er mindre sjanse for at det går galt - men akk så kjedelig :-)

"....................."

fiat uno? *KREMT* er ikkje mykje fiat over mac-"doningen" min, ass!! og ettersom du kunne fått opptil mange av dei duppedittene du kaller datamaskin som du har for prisen av min, så synes eg sammenligningen blei ein smule far fetched... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiat uno? *KREMT* er ikkje mykje fiat over mac-"doningen" min, ass!! og ettersom du kunne fått opptil mange av dei duppedittene du kaller datamaskin som du har for prisen av min, så synes eg sammenligningen blei ein smule far fetched... :)

Huff, så dere krangler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...