Gå til innhold

Helvetes pc-brukere!


Vincent

Anbefalte innlegg

fiat uno? *KREMT* er ikkje mykje fiat over mac-"doningen" min, ass!! og ettersom du kunne fått opptil mange av dei duppedittene du kaller datamaskin som du har for prisen av min, så synes eg sammenligningen blei ein smule far fetched... :)

Litt av poenget var jo at du kan bruke mye penger på noe som er av laber kvalitet, mens for en rimeligere penge får du noe som virkelig sparker. Penger er ikke alt, vet du :-))

".............................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av poenget var jo at du kan bruke mye penger på noe som er av laber kvalitet, mens for en rimeligere penge får du noe som virkelig sparker. Penger er ikke alt, vet du :-))

".............................."

jovisst, penger ER alt. no er det på tide at du lærer deg det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

*bøyer hodet i skam* skyldig etter tiltale, fortell meg hvor jeg skal gå å kjøpe (på nett?) føler meg utrygg på engelsk og er redd for å bli lurt....har idag på maskinen et uoppgradert mcAfee virus shield....*venter på refs, tilgivelse og veiledning*

hilsen fra flau og ydmyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jovisst, penger ER alt. no er det på tide at du lærer deg det. :)

Og hvem skal lære meg det da? Du?

:-)

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøyer hodet i skam* skyldig etter tiltale, fortell meg hvor jeg skal gå å kjøpe (på nett?) føler meg utrygg på engelsk og er redd for å bli lurt....har idag på maskinen et uoppgradert mcAfee virus shield....*venter på refs, tilgivelse og veiledning*

hilsen fra flau og ydmyk

Er du +kunde eller adsl-kunde hos Telehor så får du Norton gratis. Det er det beste man kan si om det selskapet. Ellers vil jeg anbefale tjuvkopiering av en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*bøyer hodet i skam* skyldig etter tiltale, fortell meg hvor jeg skal gå å kjøpe (på nett?) føler meg utrygg på engelsk og er redd for å bli lurt....har idag på maskinen et uoppgradert mcAfee virus shield....*venter på refs, tilgivelse og veiledning*

hilsen fra flau og ydmyk

Last ned gratis og enkelt: http://www.grisoft.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem skal lære meg det da? Du?

:-)

"........................"

tja.... ser du nokon andre som stiller opp frivillig, kanskje? *ser seg rundt* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.... ser du nokon andre som stiller opp frivillig, kanskje? *ser seg rundt* :)

Å, de er overalt. Jævla bedrevitende akademikere :-)

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned gratis og enkelt: http://www.grisoft.com

North, Middle and South America - all countries

Europe - United Kingdom only

Asia - all countries

Africa - all countries

Australia, New Zealand

???

Norge står ikke på lista..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, de er overalt. Jævla bedrevitende akademikere :-)

".................................."

åja - det er ein sånn derre skikkelig akademiker du vil ha til å lære deg opp? da må du nok sjå deg om andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

North, Middle and South America - all countries

Europe - United Kingdom only

Asia - all countries

Africa - all countries

Australia, New Zealand

???

Norge står ikke på lista..

ehhh...all contries europe dekker ikke det norge også? når har jeg ikke vært inne å sjekket bare lest innlegget ditt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

North, Middle and South America - all countries

Europe - United Kingdom only

Asia - all countries

Africa - all countries

Australia, New Zealand

???

Norge står ikke på lista..

Lenger ned på lista, under den streken står det mange flere land, inkl. norge. Hvis ikke kan du merke inne i den ruta landene står og trykk N to ganger.Da skal landene som begynner på N komme opp, der skal også norge stå. Jeg er jo helt amatør på data, men jeg fikk det til.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehhh...all contries europe dekker ikke det norge også? når har jeg ikke vært inne å sjekket bare lest innlegget ditt:))

Les innlegget mitt til søkende. Jeg er helt amatør på data, men fikk det til. Norge skal stå der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bøyer hodet i skam* skyldig etter tiltale, fortell meg hvor jeg skal gå å kjøpe (på nett?) føler meg utrygg på engelsk og er redd for å bli lurt....har idag på maskinen et uoppgradert mcAfee virus shield....*venter på refs, tilgivelse og veiledning*

hilsen fra flau og ydmyk

Husk å avinnstaller det antivirusprogrammet du har først! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...