Gjest 5barnsmor Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 hei vennen.... bare sånn i redsel for at jeg ikke er så populær her inne at noen husker det: du glemmer meg ikke på onsdag hva??? *redd for å bli glemt* klem fra jannicke 0 Siter
kie Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 He he... Du er klar over at du spør en som er langt inni ammetåka nå? ;-) Men jeg skal å prøve å huske det, da :-) Mvh 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 He he... Du er klar over at du spør en som er langt inni ammetåka nå? ;-) Men jeg skal å prøve å huske det, da :-) Mvh *kjemper mot å bli fornermet* jeg fikk etter deg høna, påstår du at jeg ikke husker noe??? *hmfr* ) ps!(når i mai var din dag?)(og det er ikke glemt jeg vet det bare ikke:)))) klems 0 Siter
kie Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 *kjemper mot å bli fornermet* jeg fikk etter deg høna, påstår du at jeg ikke husker noe??? *hmfr* ) ps!(når i mai var din dag?)(og det er ikke glemt jeg vet det bare ikke:)))) klems 18. mai :-) Ikke alltid like poulær dag å servere bløtkake på, men ;-) 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 18. mai :-) Ikke alltid like poulær dag å servere bløtkake på, men ;-) det er notert *s* min elskede er 30 år den 15. så det blir mye å feire på en mnd....hurra for........MAI.....!!!!! klems 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.