Gå til innhold

Neandertalere


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør at folk blir gærne i hue om våren?

Jeg er ute på det lokale utestedet litt for ofte, og der er det alltid stille og fredelig, aldri noe bråk. Bortsett fra på våren. Det slår aldri feil, og de tre siste helgene har villmennene flydd i synet på hverandre. Det finnes intet sikrere vårtegn.

Igår var jeg til og med så heldig at jeg fikk med meg hva som var forløpet til masseslagsmålet.

Vi sto noen kompiser og spiste burger på den lokale burgershappe. De beste burgerne på denne kloden blir servert der - akkurat det er udiskutabelt. Bortenfor oss står det en forsamling med gutter, og han ene klager høylydt på at han ble dårlig av en burger han spiste der for noen dager siden, og at burgerne derfor var dårlige. En fyr hører han klager over burgerne, og går bort og skriker til han som var uheldig med burgeren sin: - Du kødder faen ikke med byens beste burger! - Jeg blei dårlig av den, parrerer fyren, og forklarte at han hadde spydd en hel dag etter at han hadde vært uheldig med en burger. - Det var fordi du var fyllesyk, og ikke byens beste burger som var skyld i det, nærmest skriker bråkmakeren, tydelig opphisset. - Du kødder faen ikke med burgerne på supergrill! Folk begynner å samle seg rundt der, og til slutt står det vel 15 -20 gutter i 20-årene der, hvorav halvparten likte burgerne, og den andre halparten var enig med kompisen sin i at det nok var burgeren som var skyld i hans magebesvær noen dager tidligere.

Fyren som tydligvis ikke tolererte nedsettende bemerkninger om bygdas ekstremt gode biffburger hisser seg endas mer opp, og før vi vet ord av det så flyr forsamlingen i synet på hverandre. De dunket løs på hverandre, og stakkaren som hadde vært uheldig med sin burger lå på bakken og fikk slag og spark og vi som sto litt på avstand og oppserverte galskapen hørte skrik som: - DU KØDDER IKKE MED BURGERNE PÅ SUPERGRILL! - FAENS JÆVEL, DEN BURGEREN ER BEST!

Gutta rakk å dunke løs på hverandre i ca 5 min før politiet kom og ryddet opp i blåveiser og blodige neser.

Alt pga en dårlig burger.

Jeg vet ikke om man skal le eller grine når voksne mennesker rabler på denne måten, over en uenighet når det gjelder kvaliteten på noen burgere.

Personlig skylder jeg på våren - våryre gutter som det ikke blei noe på denne varme vårkvelden, og istedet sloss man over ekstreme bagateller.

Galskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gutta der hadde røket i tottene på hverandre på grunn av en GOD burger også

Det er riktig, og da er vi tilbake til teorien om våryre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er riktig, og da er vi tilbake til teorien om våryre gutter.

Pass deg, eller så slår jeg deg rett ned!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg, eller så slår jeg deg rett ned!

:)

Nå blir jeg redd :)

Nei, nå får jeg komme meg på fest, og så får vi se om det blir noe liv ute idag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg redd :)

Nei, nå får jeg komme meg på fest, og så får vi se om det blir noe liv ute idag også!

Jeg var på fest i går.... trøste og bære sier jeg bare.... *ta seg til hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på fest i går.... trøste og bære sier jeg bare.... *ta seg til hodet*

Jeg var også det, og selv om hodepinen, som vanlig, uteblir, så sa jeg trøste og bære selv, helt til 3 øl var fortært :)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Nå blir jeg redd :)

Nei, nå får jeg komme meg på fest, og så får vi se om det blir noe liv ute idag også!

Skal du på samme sted for å kjøpe burger :o)?

Det kan jo bli spennede, det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor? Hvor??!!

;-)

Hehe.. I Asker.. På odds, eller supergrille som det heter nå :o)

Bor du i akershus?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geir

Det der hadde ikkje skjedd på Vestlandet i hvertfall, konklsjonen må bli att østlendingene er ett vanvittig "HARRY" folkeslag ! he.he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. I Asker.. På odds, eller supergrille som det heter nå :o)

Bor du i akershus?

:o)

Wow, du kjenner ikke bare til de orgasmiske burgerne de har der, men du vet hva stedet heter også; Odds :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde ikkje skjedd på Vestlandet i hvertfall, konklsjonen må bli att østlendingene er ett vanvittig "HARRY" folkeslag ! he.he..

Det finnes harry folk i Asker, til og med ganske mange av dem, men ikke sammenlign oss med vestlendinger, i hvertfall ikke bergenske Brann-supporter-faenskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på samme sted for å kjøpe burger :o)?

Det kan jo bli spennede, det ;-)

I dag var det faktisk enda verre. Jeg var plante og dro bort ved ett tiden. Egentlig skulle jeg hjem men noen kompiser syntes det var for dårlig å dra så tidlig, til tross for enorme mengder shots på forspiel. Så jeg dro bort for å kjøpe noe mat, for å få igjen formen, og da var jeg alene der med en svenske. Ikke vet jeg hva som hadde skjedde før jeg kom ditt, men plutselig (seriøst, HELT plutselig...) rabla de to pakistanerne som jobber der, hoppet over disken og grisebanka han svensken. Som tilfeldig tilskuer fikk jeg burgeren min og gikk.

*rister på hodet..*

Det aller verste er at både det jeg skrev igår, og det jeg skriver når, er 100 % sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...