Gå til innhold

Neandertalere


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Wow, du kjenner ikke bare til de orgasmiske burgerne de har der, men du vet hva stedet heter også; Odds :)

Hehe, ja bodde rett ved der for noen år siden. Bodde i sentrumsgården. Så da MÅ man jo vite om Odds :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rusle

I dag var det faktisk enda verre. Jeg var plante og dro bort ved ett tiden. Egentlig skulle jeg hjem men noen kompiser syntes det var for dårlig å dra så tidlig, til tross for enorme mengder shots på forspiel. Så jeg dro bort for å kjøpe noe mat, for å få igjen formen, og da var jeg alene der med en svenske. Ikke vet jeg hva som hadde skjedde før jeg kom ditt, men plutselig (seriøst, HELT plutselig...) rabla de to pakistanerne som jobber der, hoppet over disken og grisebanka han svensken. Som tilfeldig tilskuer fikk jeg burgeren min og gikk.

*rister på hodet..*

Det aller verste er at både det jeg skrev igår, og det jeg skriver når, er 100 % sant.

Da vet du hvor du skal gå når du savner litt action :o)

Huff ja, det er jo tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...