Gjest overvektig dame45 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg er veldig overvektig. 120kg og 1.80høy. Jeg har vært det i mange år. Har ikke lagt på meg de 10 siste årene, minst. Men jeg klarer ikke å slanke meg. Har du noen gode råd? Feks. noen naturslankemidler som kan hjelpe meg på vei. Jeg vet alt om riktig kosthold, at man må mosjonere osv. for å gå ned, så det behøver du ikke fortelle meg. Heller ikke at jeg må ta meg sammen. Men kanskje du har noen knep som kan få meg til å praktisere det jeg vet? Jeg er ellers frisk og i god fysisk form - merkelig nok. Kan dette med overvekten/at jeg ikke klarer å slanke meg være en psykisk lidelse? Jeg er ikke desperat etter mat og spiser ikke hele tiden, men setter pris på god og veltillaget mat - 2 store porsjoner til middag hver dag. Håper du har noen gode råd da jeg er fastlåst og fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51965-naturslankemidler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 De gangene jeg har slanket meg har eplecidereddik hjulpet veldig godt på meg. Spesielt på appetitten ved middagsbordet, hvor jeg som regel har for stor appetitt. Du kan jo ta en kork eplecidereddik i et glass vann 20 - 30 min før middagen også forsyne deg med to små porsjoner istedenfor. og spise dem sakte. Mener jeg leste en vitenskapelelig undersøkelse på Mozon.com(underside under tv2) om at det nå var bevisst at eplecidereddik fikk måten til å gå saktere gjennom systemet og dermed større metthetsfølelse. Du kan jo gå på den siden og søke. Hvis du skal slanke deg kan jeg og anbefale deg siden slankere.com, hvor man lager seg anonym slankedagbok og får støtte fra andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/51965-naturslankemidler/#findComment-206764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.