Gå til innhold

Kontaktannonse


Gjest desperat og enslig

Anbefalte innlegg

Gjest desperat og enslig

He,he, det er så kjekt med nettannonser, spesiellt beundrer jeg de som har bilde av seg selv med i annonsen.

På spray-date er det en som har bilde av motorsykkelen sin, teller på knappene, svare - ikke svare - svare - ikke svare....

Hva ville du gjort, er det imponerende å ha mot nok til å ha bilde av motorsykkelen sin? Det er visstnok en Harley siden han kaller seg for harleyboy. Pluss eller minus?

Åååå, alle disse valgene!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Geir

"harleyboy".................????????

Puff...typisk sånn Blue Oyster Bar greie,han er helt sikkert homo............glem det ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....veldig minus!

Tenk hvordan han EGENTLIG ser ut, når han foretrekker å sette inn et bilde av noen hundre kilo stål, jern og lær fremfor et av seg selv......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt mer vekt på hva han sier/skriver. Et bilde sier svært lite her på nettet.

Ta kontakt med ham og finn ut hvem han er, bruk lang tid på å bli kjent FØR du går med på å treffe ham i RL, og hvis du er usikker på om han ser ut som en typisk biker med ølvom og langt sjegg ;0) be om bilde før du treffer ham. Hvis du ikke digger ølvom og sjegg da... :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....veldig minus!

Tenk hvordan han EGENTLIG ser ut, når han foretrekker å sette inn et bilde av noen hundre kilo stål, jern og lær fremfor et av seg selv......:-)

Halloooo Soffen! Sånn traff jeg sambo, han hadde bilde av en motorsykkel, og viste seg å være DEN skønne gode gutten! :0D

(Nei, jeg er sikker på at det ikke er sambo som har lagt ut nytt åte....he he )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo Soffen! Sånn traff jeg sambo, han hadde bilde av en motorsykkel, og viste seg å være DEN skønne gode gutten! :0D

(Nei, jeg er sikker på at det ikke er sambo som har lagt ut nytt åte....he he )

Du var heldig....du fikk han ene....alle de andre er støgge, banna bein!

For meg blir det litt sånn "Hey! Jeg har kanskje ikke så stor pikk, men sykkelen er i hvertfall fin" greie......selvfølgelig med din sambo som det enste unntaket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var heldig....du fikk han ene....alle de andre er støgge, banna bein!

For meg blir det litt sånn "Hey! Jeg har kanskje ikke så stor pikk, men sykkelen er i hvertfall fin" greie......selvfølgelig med din sambo som det enste unntaket :-)

Har du sittet på en Harley? Hvem f.... trenger p.... med en sånn mellom beina?! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperat og enslig

Har du sittet på en Harley? Hvem f.... trenger p.... med en sånn mellom beina?! *LOL*

så de med Harley har liten p..........??

Svarer IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så de med Harley har liten p..........??

Svarer IKKE.

Har du lyst på en luftetur på motorsykkel så kan du vel svare. Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke at stor sykkel er synonymt med liten pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bedre enn å dra buksa på knea, ta bilde og legge det ut - men det ligner. Veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så de med Harley har liten p..........??

Svarer IKKE.

Mmmm ja, og de med små bein og korte fingre også....

Kluthue! Om du har Harley, BMW, trehjulsykkel eller Opel Manta så har da for svingende ikke det noe med størrelsen på ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trampe

"harleyboy".................????????

Puff...typisk sånn Blue Oyster Bar greie,han er helt sikkert homo............glem det ! :-)

Mvh

Eller har det seg sånn at du egentlig er _litt_ misunnelig....??? ;o))

Håper helga di har vært fin, Geir....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke har for store forhåpninger, de bra er opptatt, resten er fulle av dr....

0Oops... skulle ikke jeg være positiv i dag ? Glemte meg helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest desperat og enslig

Ikke har for store forhåpninger, de bra er opptatt, resten er fulle av dr....

0Oops... skulle ikke jeg være positiv i dag ? Glemte meg helt jeg.

Hva med deg da uuulven, siden du skulle være så positiv i dag... Kanskje du er ledig på torget og kan forbarme deg over en desperat kvinne i sin beste alder?

Kurr, kurr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hva med deg da uuulven, siden du skulle være så positiv i dag... Kanskje du er ledig på torget og kan forbarme deg over en desperat kvinne i sin beste alder?

Kurr, kurr.

Joa.

Men nå er jeg ikke både rik, vakker, intelligent og ung. Bare to av fire.

Så hvis du vil ha en 44 år gammel kverulant og skravlebøtte, men snill og rimelig fornuftig likevel. Pliiiiiis ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har du lyst på en luftetur på motorsykkel så kan du vel svare. Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke at stor sykkel er synonymt med liten pikk.

Jeg har ikke motorsykkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperat og enslig

Joa.

Men nå er jeg ikke både rik, vakker, intelligent og ung. Bare to av fire.

Så hvis du vil ha en 44 år gammel kverulant og skravlebøtte, men snill og rimelig fornuftig likevel. Pliiiiiis ??

Kjære ulven (kurr, kurr...)

At du ikke er rik eller vakker gjør da ingen ting, du er jo både ung og tydeligvis intelligent siden du vil forbarme deg over meg.

Det viktigste er dog at du ikke har motorsykkel. :-)

Kurrende hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Æddabædda, det har jeg...;-)

Jeg hadde, men 90 i 50-sone blei for mye for onkel, så gadd jeg ikke ta den igjen. Nærmest ubeskyttet og farlig er det også, men moro er det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...