Gå til innhold

Kontaktannonse


Gjest desperat og enslig

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hehe. Men kverulant det er du - det har du innrømmet selv :-)

Det er de andre som er kverulanter, jeg er bare generelt og prinsippielt uenig !

Så lenge jeg er våken, når jeg sover er jeg roligere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Kjære ulven (kurr, kurr...)

At du ikke er rik eller vakker gjør da ingen ting, du er jo både ung og tydeligvis intelligent siden du vil forbarme deg over meg.

Det viktigste er dog at du ikke har motorsykkel. :-)

Kurrende hilsen

Hvem kan stå i mot slikt ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

En dame fortalte meg at hun heller ville grave opp en ueksplodert bombe enn å svare på en slik annonse. Det kan være ubehagelig å få en psykopat på nakken, men riskoen er ikke større på den måten enn å sjekke opp en totalt ukjent på en annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperat og enslig

En dame fortalte meg at hun heller ville grave opp en ueksplodert bombe enn å svare på en slik annonse. Det kan være ubehagelig å få en psykopat på nakken, men riskoen er ikke større på den måten enn å sjekke opp en totalt ukjent på en annen måte.

Det er vel ingen fare med meg lenger går jeg ut fra???

Smask!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo Soffen! Sånn traff jeg sambo, han hadde bilde av en motorsykkel, og viste seg å være DEN skønne gode gutten! :0D

(Nei, jeg er sikker på at det ikke er sambo som har lagt ut nytt åte....he he )

Det er da ikke noe galt i å legge ut bilde av go'sykkelen sin på nettet i en kontaktannonse? Han har sikkert sansen for damer som har sansen for kule sykler, dessuten er harleyer ofte en del av personligheten, og den sier noe om hans smak. Det finnes også ultraharrye harleyer, og det finnes klassiske, lekre.

Damer som 'desperat og enslig' er her skeptisk til at det er MC'n som er avbilda og ikke han. Da er du sikkert ikke riktig dame for han! Jeg hadde foretrukket et bilde av mc'n (eller tannbørsten hans, tråsykkelen eller hva det måtte være) i stedet for et av han, som skal blottstilles for hele internett-verden. Et bilde av han kan man få en annen gang. Jeg ville iallefall ikke lagt ut bilde av meg selv sånn på nettet.

En annen ting, de som tror at folk i kontaktannonser er ekstra farlige fordi de kan være psykopater, bør da vite at psykopatene ofte er svært sosiale, sjarmerende og veltalende mennesker, de kan man treffe hvorsomhelst!

Ms Sophies erfaring var da svært så treffende! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke noe galt i å legge ut bilde av go'sykkelen sin på nettet i en kontaktannonse? Han har sikkert sansen for damer som har sansen for kule sykler, dessuten er harleyer ofte en del av personligheten, og den sier noe om hans smak. Det finnes også ultraharrye harleyer, og det finnes klassiske, lekre.

Damer som 'desperat og enslig' er her skeptisk til at det er MC'n som er avbilda og ikke han. Da er du sikkert ikke riktig dame for han! Jeg hadde foretrukket et bilde av mc'n (eller tannbørsten hans, tråsykkelen eller hva det måtte være) i stedet for et av han, som skal blottstilles for hele internett-verden. Et bilde av han kan man få en annen gang. Jeg ville iallefall ikke lagt ut bilde av meg selv sånn på nettet.

En annen ting, de som tror at folk i kontaktannonser er ekstra farlige fordi de kan være psykopater, bør da vite at psykopatene ofte er svært sosiale, sjarmerende og veltalende mennesker, de kan man treffe hvorsomhelst!

Ms Sophies erfaring var da svært så treffende! :o)

Jeg mente selvsagt Nyco's erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annette

Hehe..kontaktannonsen er som brukeren selv sier jeg,du ser mye om den som har skrevet den i ordene han/hun velger o.sv.

Selv fant jeg min partner via internett uten kontaktannonse..går jo ann det også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er vel ingen fare med meg lenger går jeg ut fra???

Smask!!

Blir nesten flau jeg altså !! Hjertet slår fortere enn da jeg drev med minerydding.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperat og enslig

Blir nesten flau jeg altså !! Hjertet slår fortere enn da jeg drev med minerydding.

:-)

*Rødme*

Mitt og - slår fortere enn når jeg driver med rydding (ikke miner men hybelkaniner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

*Rødme*

Mitt og - slår fortere enn når jeg driver med rydding (ikke miner men hybelkaniner).

Visste ikke at hybelkaniner er så farlige, men de formerer seg fort, så de kan vel ta helt overhånd :-)

Jeg setter bare opp gjennomtrekk, så ruller de rolig ut døra.

Jeg tømte støvsugern ute på enga, og oppdaget at småfugla tar hybelkaninene og putter dem i reiret sitt ! Godt at de kommer til nytte.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest desperat og enslig

Visste ikke at hybelkaniner er så farlige, men de formerer seg fort, så de kan vel ta helt overhånd :-)

Jeg setter bare opp gjennomtrekk, så ruller de rolig ut døra.

Jeg tømte støvsugern ute på enga, og oppdaget at småfugla tar hybelkaninene og putter dem i reiret sitt ! Godt at de kommer til nytte.

:-))

Å du altså.. omsorg for alle, til og med småfuglene. Heretter skal jeg spare på alle hybelkaninene så fuglene skal slippe å fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Å du altså.. omsorg for alle, til og med småfuglene. Heretter skal jeg spare på alle hybelkaninene så fuglene skal slippe å fryse.

Fugla får masse solsikkefrø i en fuglemater fra Rema 1000 hele vintern og til nå. De søler noe helt grusomt med frøskall, og det blir dratt inn i huset. Men etter den intense kvitringen og flaksingen fra finkene å dømme i dag er det visst kjærkomment. Slutter å mate når jeg ser bladene er kommet helt ut på trærne. Begynner å mate igjen når bladene faller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir

Eller har det seg sånn at du egentlig er _litt_ misunnelig....??? ;o))

Håper helga di har vært fin, Geir....

*klem*

Joda litt misunnelig kanskje, ja på Harley vel og merke ikkje kontaktannonsa selvfølgelig ! :-)

Min gamle sykkel så eg igjen i går, lovde eieren å justere motoren mm. i sommer så da blir det nok en prøvetur...........:)

Håper du har hatt ei strålende fin helg ! :-)))

Mvh

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...