Gå til innhold

Enelig er V.K: nominert


virgola

Anbefalte innlegg

Håper inderlig at det er Veronica Katrin som åker ut på torsdag. Hun var ok de første ukene, men nå har jeg (og sikkert flere) fått nok av henne. At det går ann å oppføre seg slik som henne.( rister på hodet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper også at hun går. Selv om hun er nordlenning. Liker henne ikke i det hele tatt. Lurer på hvordan hun skal greie å se de andre deltagerne i øynene etter BB er ferdig. Men det blir hennes problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun må være så redd for å ikke tilfredsstille alle, slik at noen blir skuffet, at hun blir en løgner av det. hun holder alle med falske forhåpninger, løgn og tullprat. Det er som jeg alltid har sagt, de stakkrs unge menneskene der inne blir bedømt av oss, og slik vi så dem i BB (directors cut) slik vil vi for alltid oppfatte dem også. Tenker flere av dem får sjokk om de får se opptakene i ettertid. Jeg syns det er mye verre å få et falskt/kunsteig/feil bilde av disse personene ut fra hvordan de blir fremstilt, enn nakne romper lår,- de har da så flotte kropper at :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun må være så redd for å ikke tilfredsstille alle, slik at noen blir skuffet, at hun blir en løgner av det. hun holder alle med falske forhåpninger, løgn og tullprat. Det er som jeg alltid har sagt, de stakkrs unge menneskene der inne blir bedømt av oss, og slik vi så dem i BB (directors cut) slik vil vi for alltid oppfatte dem også. Tenker flere av dem får sjokk om de får se opptakene i ettertid. Jeg syns det er mye verre å få et falskt/kunsteig/feil bilde av disse personene ut fra hvordan de blir fremstilt, enn nakne romper lår,- de har da så flotte kropper at :-)

Hei flisa:)

Jeg ble hekta BB denne gangen, alt for hekta. Har sett på livekamerea på nett og jeg kan fortelle deg at BB har vært utrolig snill med Vk og ikke vist alt hun har gjort.

Jeg har fått med meg en del og har dannet meg ett bilde av denne jenta. Og hun har spunnet ett nett av løgner som blir utrolig vanskelig å komme ut av. Det er nesten som jeg begynner å lure på om hun er en muldvarp i programmet. For ingen kan vel være så dum som henne i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treiga

Håper også at hun går. Selv om hun er nordlenning. Liker henne ikke i det hele tatt. Lurer på hvordan hun skal greie å se de andre deltagerne i øynene etter BB er ferdig. Men det blir hennes problem.

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bigbrotherfantasten

Synes faktisk at VK er helt OK, jeg. Den JEG får noia av for tiden er den selvforherligende Maria. Makan til oppblås ego skal man lente lenge etter!

Synes at VK virker som ei flott jente, jeg, og synes at Maria og Veronica oppfører seg som sutrete, sjalu bitcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest treiga

Håper også at hun går. Selv om hun er nordlenning. Liker henne ikke i det hele tatt. Lurer på hvordan hun skal greie å se de andre deltagerne i øynene etter BB er ferdig. Men det blir hennes problem.

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

Det er vel heller spm om hva hun ikke har gjort. Hun har løyet til Veronica, Johannes, Kristian, Maria og Monica. Hun vil ikke at Kristian og Maria skal være venner for da vet ikke hun hvor hun står. Hun sier til Johannes at hun ikke tørr gjøre noe inne i huset men hun kunne godt ha tenkt seg til det med Johannes, og hun sier han vil skjønne alt når han kommer ut. Hun kliner med Dennis, Mikki, Johannes og Kristian. Men sier til Kristian at hun har masser av følelser for han. I skrifterommet og til Veronica har hun hevdet lenge at hun ikke har følelser for Kristian i det hele tatt. Så jeg vil vel si hun er veldig falsk.

Det er så mye hun har gjort og løyet om at innlegget ville ha blitt svært langt om jeg skulle refereret til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

Kort oppsummert:

VK skaper uhygge i huset. Hun skriver i dagboken at trekantdramaet er hennes verk og at det spriter opp i hverdagen litt...

VK lyger til deltakere og hun lyger om de, for deretter å fremstille seg selv som ærligheten selv.

VK er håpløst uansvarlig når det gjelder følelser. Det er kanskje ikke vondt ment, men hun blunker og fniser seg til all den oppmerksomhet hun bare kan greie tiltrekke seg - fra alle deltakere i alle kjønn. Det er underlig at hun ikke ser selv hva hun gjør. Hun er den største flørten, men også den mest usjarmerende flørten - for hun flørter uten åpenhet og moral. Forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laika

men si meg - ER Kristian oppriktig interessert i denne dama? han virker jo skrudd han også, da!?

jeg fatter intet av hva som skjer mellom dem to..

gjør dere?

Og forøvrig - JA få ut VK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men si meg - ER Kristian oppriktig interessert i denne dama? han virker jo skrudd han også, da!?

jeg fatter intet av hva som skjer mellom dem to..

gjør dere?

Og forøvrig - JA få ut VK!

Du har ikke peiling på hvordan du smelter meg!

Du er så vakker, er du klar over det?

.....har han vel snart sagt til allllllle......

*PJUK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bigbro

Klart VK ikke ryker. Hun gjør at seertallene holder seg oppe, og TV Norge sender heller Johannes på dør. (Samma hva seerne sier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert:

VK skaper uhygge i huset. Hun skriver i dagboken at trekantdramaet er hennes verk og at det spriter opp i hverdagen litt...

VK lyger til deltakere og hun lyger om de, for deretter å fremstille seg selv som ærligheten selv.

VK er håpløst uansvarlig når det gjelder følelser. Det er kanskje ikke vondt ment, men hun blunker og fniser seg til all den oppmerksomhet hun bare kan greie tiltrekke seg - fra alle deltakere i alle kjønn. Det er underlig at hun ikke ser selv hva hun gjør. Hun er den største flørten, men også den mest usjarmerende flørten - for hun flørter uten åpenhet og moral. Forkastelig!

....så kan man spørre seg. Er det et kriterie for å bli med i BB at man skal være noe særlig hyggelig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariV

Du har ikke peiling på hvordan du smelter meg!

Du er så vakker, er du klar over det?

.....har han vel snart sagt til allllllle......

*PJUK*

He he - jeg ser av og til på BB - ikke ofte - men HVER eneste gang jeg har tittet har Kristian bedyret at et av kvinnemenneskene i huset er nydelig "vet du kor nydeli' du e'". Men likevel er det ingen som sier et vondt ord om han - merkelig.

Det andre jeg har reagert på, er dette Maria-vesenet - virker på meg som en selv-elskende - unnskyld - luremus. (Veit det er stygt å si sånn om noen man ikke kjenner, men jeg fatter bare ikke hvordan hun kan kose og ligge tett inntil Kristian når hun VET at han var kjempeforelska i henne - og hun VET at hun ikke vil ha han til annet enn venn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nope

Jeg håper hun ikke ryker ut. Fjoller som er lamme i bakhue er god underholdning.

Er Big Brother god underholdning? _God_ underholdning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...