Gå til innhold

Enelig er V.K: nominert


virgola

Anbefalte innlegg

Er Big Brother god underholdning? _God_ underholdning?

Ikke akkurat _god_ underholdning da, jeg tok vel kanskje litt hardt i ja. ;-)

God tidtrøyte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nope

Ikke akkurat _god_ underholdning da, jeg tok vel kanskje litt hardt i ja. ;-)

God tidtrøyte da?

Jeg synes synd på mennesker som ikke har noe mer fornuftig å gjøre enn å se på big brother.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på mennesker som ikke har noe mer fornuftig å gjøre enn å se på big brother.

Er det virkelig noen som ikke har noe annet å gjøre enn å se på BB da? Hvis det er tilfelle skal jeg sannelig være enig med deg. Høres tragisk ut å sitte og glo på Big Brother hele dagen.

Men jeg synes også synd på mennesker som ikke har noe annet å gjøre enn å bry seg med hva andre mennesker ser på tv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flisa:)

Jeg ble hekta BB denne gangen, alt for hekta. Har sett på livekamerea på nett og jeg kan fortelle deg at BB har vært utrolig snill med Vk og ikke vist alt hun har gjort.

Jeg har fått med meg en del og har dannet meg ett bilde av denne jenta. Og hun har spunnet ett nett av løgner som blir utrolig vanskelig å komme ut av. Det er nesten som jeg begynner å lure på om hun er en muldvarp i programmet. For ingen kan vel være så dum som henne i virkeligheten?

Fortell litt av det du har sett da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart VK ikke ryker. Hun gjør at seertallene holder seg oppe, og TV Norge sender heller Johannes på dør. (Samma hva seerne sier)

Vk kommer til å ryke .. Om ikke er det BB som fusker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk at VK er helt OK, jeg. Den JEG får noia av for tiden er den selvforherligende Maria. Makan til oppblås ego skal man lente lenge etter!

Synes at VK virker som ei flott jente, jeg, og synes at Maria og Veronica oppfører seg som sutrete, sjalu bitcher.

Det gjør de vel ikke.. Det Veronica er opptatt av er at folk er ærlige mot henne, og det skjønner jeg jo godt.

Vk lyver jo så mye at hun tror på det sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

ærlig? vel.. Det er litt feil. Hun er alt annet en ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå asså

Hva har hun gjort galt?

Synes hun virket så snill og ærlig jeg! ( Nå har jeg ikke fulgt med hver dag heller da..)

Hun SIER hun er ærlig. Det er noe helt annet enn å VÆRE ærlig. MEn det er mulig hun klarer å påvirke seerne til å tro på seg. Si det mange nok ganger så blir det kanskje sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

....så kan man spørre seg. Er det et kriterie for å bli med i BB at man skal være noe særlig hyggelig? :)

Kjære Flisa!

Nei, men det var ikke det hun spurte om heller... Spm gjaldt om VK gjør noe galt og om hun ikke er snill og ærlig. Noe ingen som har fulgt med vil påstå at VK er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt av det du har sett da!

Okei da:o)

Først betror Veronica seg til VK, vk forsikrer Veronica om at hun ikke har følelser for Kristian. Vk presser på Veronica for å få Veronica til å fortelle om sine følelser til Kristian. Samme kveld går Vk inn på rommet til Kristian og sier han er så søt....os.v det ender med klining. Mange slike episoder med klining. Veronica konfronterer VK med sine mistanker, vk benekter fortsatt. Så den berømte videoen hvor Veronica får bekreftet sine mistanker og hun sier til Vk at Vk er uærlig mot henne. Vk starter å gråte og lager ett himla spetakkel og får Veronica til å føles seg som den store stygge ulven. Vk forteller Kristian at hun har sterke føleleser for han. Vk sier i skrifterommet at hun ikke har følelser for Kristian men liker intriger og når de andre jentene reagerer som de gjør guffer hun på. Samme kvelden som videoen ble vist fortlate hun Veronica nok en gang at hun ikke hadde følelser for Kristian i det hele tatt, mens andre hørte på. To minutter etter på forteller hun Kristian at hun er sååå glad i han o.s.v. Samme kvelden kliner hun med Mikki, Dennis og Johannes ikke noe nødt eller sannhet lek dette hun bare gjør det.

Så tar Maria dette opp med alle jentene, Vk går totalt i forsvarsposisjon og alt blir bare tull. På fredag eller lørdag hadde hun en samtale med Johannes i sofan. Johannes sier til VK at han har forstått det slik at vk har følelser for Johannes og at hun ønsker å treffe han på utsiden. Vk bekrefter delvis dette og sier at Johannes vil skjønne alt når de kommer ut. Det samme sa hun til Veronica og Kristian. Så sier hun til Kristian at hun er usikker på hva som skjer når de kommer ut fordi Kristian fortsatt er venner med Maria og de valg han har tatt og gjort inne i huset gjør henne usikker. Og hun håper at seerne skjønner og at alle i huset vil forstå når de kommer ut.

Det ble langt og rotete. Men Vk likte jeg i starten men så begynte hun å spinne seg inn i dette nettet av løgner. Så akkurat nå synes jeg hun er falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Flisa!

Nei, men det var ikke det hun spurte om heller... Spm gjaldt om VK gjør noe galt og om hun ikke er snill og ærlig. Noe ingen som har fulgt med vil påstå at VK er.

Enig i det, syns hun har oppført seg aldeles merkelig! Kanskje det er bevisst? - det var det jeg tenkte - kanskje hun mener at den som lager mest intriger, den personen vil folk ha videre der inne - for å ha noe å ergre seg over?

.....men, det var jo en "tæm" en som vant sist da, TROR jeg, jeg så ikke den gangen, men jeg vet i alle fall at faren hans holder kurs i positiv tenkning, så jeg regner med at det er en grei gutt! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Enig i det, syns hun har oppført seg aldeles merkelig! Kanskje det er bevisst? - det var det jeg tenkte - kanskje hun mener at den som lager mest intriger, den personen vil folk ha videre der inne - for å ha noe å ergre seg over?

.....men, det var jo en "tæm" en som vant sist da, TROR jeg, jeg så ikke den gangen, men jeg vet i alle fall at faren hans holder kurs i positiv tenkning, så jeg regner med at det er en grei gutt! *s*

Kjære Flisa!

Deler tankene dine der :-)

Jeg tror også at det er et spill fra hennes side, men det blir uansett så forkastelig å bruke andre mennesker på den måten.

Det blir spennende å se om hun ryker ut på torsdag. Regner med at de fleste er drittlei og irriterte over intrigespillet hennes. Det eneste som hadde vært ok var om hun ble konfrontert med dette før hun reiser, men det eneste som sikkert hadde kommet ut av det er noen krokodilletårer og så hadde de andre tatt hensyn til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vk kommer til å ryke .. Om ikke er det BB som fusker.

Jeg trur ikke at hun ryker ut,hun er nok for pen til det.

Men det går jo ann å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

*lol* - gamla!

Først fra min mobil, og når det gikk opp for meg hvor mange kroner jeg brukte på den dritten sluttet jeg. Da tok jeg NK sin og sendte avgårde i vilden sky.

Når han skulle legge seg måtte han lade mobilen, og sier til sin egen forskrekkelse; Jeg har ørten meldinger her ????? og alle var fra 1900. Han skjønte ikke bæret *LOL*

Han misliker dette programmet og lusker opp i stuen til reisetv. når gamla skal se på ;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...